Retro: Groeten uit Goodwood van de 80th Members’ Meeting
Uitslover!

Nog even wachten en dan maken we ook de start van de Gurney Cup mee.

Miles Griffiths nam aanvankelijk stevig voorsprong, maar teamgenoot Gordon Shedden gooide de zege weg met een spin…
U wilt hier rechtsaf. Mag dat?

Zo konden Shaun Lynn en Dario Franchitti de overwinning grijpen, zelfs met een tijdstraf van tien seconden voor een te korte pitstop.

De rest van het veld was ook het aankijken – en aanhoren! – meer dan waard.
Motivatie is alles!
Oorzaak en gevolg. Een weggevlogen engine cover.
Bij de start had de Chevron een klein tikkie gehad. De las van een hoodpin brak af en tijdens de race pakte de motorkap zo veel wind dat de tweede hoodpin scheurde en de gehele achterkant van de auto werd gerukt.

Het was een waar feest in het Junior-kamp: eindelijk niet in alle vroegte de dag moeten starten!

Na afloop sleutelt Dan Setford Racing alweer aan de Stanguellini van Michael Gans. Vooruit ging-ie hard genoeg, maar het remmen was meer een probleem. En dus moet het op één na oudste beroep weer liggend aan de slag…

Bij Sarah Mitriké, de secretaris van de Formula Junior Historic Racing Association, is de sjampoepel echter al open.

Een verdwaalde sportwagen in de Junior-paddock. Waarschijnlijk een team met twee auto’s, zodat de monteurs niet ver hoefden te lopen.
Even verderop: double Chevron… was dat niet de bijnaam van Citroen?