Racing shows: 100 jaar Le Mans: speciale expositie in Technik Museum Sinsheim
Deze auto is een René Bonnet Djet uit 1963. Het getoonde exemplaar is eigendom van Véronique en Bertrand Lefebvre en is een van de 13 buizenframes, die tussen 1962 en 1963 gebouwd werden en waarvan nog ongeveer de helft over is. De auto is uitgevoerd vogens de specificatie waarmee Jean-Pierre Beltoise in 1963 in Le Mans reed, maar het gaat waarschijnlijk om een exemplaar dat in de Targa Florio is ingezet.
Onder een replica van de karakteristieke Dunlop-brug staat een Borgward Hansa 1500 RS uit 1953, een van de in totaal drie auto's die het Borgward-fabrieksteam in dat jaar naar Le Mans bracht. Deze auto was al voor de race zodanig beschadigd, dat deelname niet mogelijk was. De andere twee auto's vielen voortijdig uit en daarvan ontbreekt ieder spoor. De beschadigde auto dook na een aantal jaren op in Zweden en werd gerestaureerd, waarna de auto in 2018 met rijders Johan, Jakob en Lars-Erik Larsson de vierde plaats in zijn klasse in Le Mans Classic behaalde. In ieder geval nog een soort van Le Mans-racehistorie dus.
Triumph TRS Sabrina uit 1961.
Lagonda V12 Le Mans uit 1938.
Alfa Romeo 6C uit 1930, gerestaureerd door de technische universiteit van Genève in samenwerking met carrosseriebouwer Barbini.
Bugatti Type 43 Grand Sport uit 1927.