Autosport.nl Hét autosport magazine op Internet
Masters Historic Racing

Retro: Groeten van de Spa Six Hours 2018


spasixhours2018-fri-13

De hoge luchthappers, wie houdt er niet van? Hier de Embassy Hill GH1 van Brad Hoyt.

spasixhours2018-fri-14

Nog eentje doen? Deze Shadow DN5 is van Gregor Fisken, die twee keer het pre-78-podium zou halen.

spasixhours2018-fri-15

Ook weer goed om terug te zien: de Tyrrell 011 in fraai Denim-groen.

spasixhours2018-fri-18

Slagorde bij CGA Engineering: links Christophe d'Ansembourg, rechts Mike Wrigley.

spasixhours2018-fri-19

Een zonnig weekend voor de Belg, die drie races zou winnen.

spasixhours2018-fri-20

Stijl bij Alain Crefcoeur: open-face helmet en retro-zonnebril in de Chevron B16 van Mec Auto.

spasixhours2018-fri-22

John Sheldon was weer niet te stuiten in zijn B16.

spasixhours2018-fri-28

Hij reed zijn rivalen in de Siffert-klasse, onder wie Jamie Boot, op grote afstand.

spasixhours2018-fri-32

Ook niet te stuiten dit weekend: Max & Andrew Banks. Hun McLaren M6B was een klasse apart, en zelf waren ze ook erg goed bezig. Het indrukwekkendst was wellicht de snelste ronde van de wedstrijd die Max in de laatste ronde zette: drie paarse sectoren nadat de safety car nog één rondje overliet voor een sprintje naar de vlag. Op koude banden.

spasixhours2018-fri-21

Andrew Owen deelde de Chevron B8 deze keer niet met Mark Owen, maar met niemand minder dan Nick Padmore!

spasixhours2018-fri-35

Deze B8 dus.

spasixhours2018-fri-23

Daar is Padmore, hier samen met FIA/Masters-scrutineer Howard Corbally.

Reacties
Autosport.nl Hét autosport magazine op Internet