Racing Shows: Groeten uit Parijs van Rétromobile 2018
Door naar de stands met de serieuze prijskaartjes, zoals hier van Lukas Hüni.
Die maar liefst tien (10!) Ferrari 250 GT SWB's op de vloer had gestaan. Alsof 't niets is.
Probeer ze er alle tien maar op te krijgen.
Deze competitieversie van de Scuderia Serenissima had onze voorkeur.
Dan maar wat speciale aandacht voor deze Maserati 250F bij de Zwitser.
Nóg meer pracht en praal bij Richard Mille, die wat McLarens uit zijn verzameling had meegenomen.
En niet de minste... De auto van 2018 graag weer in dit oranje, dank u wel, alstublieft.
Wat dacht je van deze M2B met Amerikaanse Ford V8? Deze allereerste F1-auto van Bruce McLaren was er ook met Serenissima-motor en was het zeer bescheiden (want weinig succesvolle) begin van wat zou uitgroeien tot een van de grootste constructeurs uit de F1-geschiedenis.
Een van Ayrton Senna's winnende McLaren-Honda's (hé, hier komen we de naam van Gordon Murray weer tegen) mocht ook niet ontbreken.
Nog meer Gordon Murray: de McLaren F1-GTR die volkomen onvoorbereid de 24 uur van Le Mans won.