DTM: Jamie (op de) Green in Zandvoort
Het begint bijna een traditie te worden. Een aantal DTM-coureurs die samen met sponsoren en teamleden een balletje slaan. Vorig jaar was er een heuse competitie rondom de baan, dit jaar gingen de coureurs naar een echte baan.
Tekst: Pieter de Boer, Foto's: Chris Schotanus
Toegegeven, het is een inkoppertje, maar Jamie op de green is een leuk plaatje.
Dat het ergens om ging, mag duidelijk zijn, want de degens werden wel degelijk gekruisd.
En dit zijn ze dan, de drie trofeeën waar het om ging vandaag.
Tekst: Pieter de Boer, Foto's: Chris Schotanus
Toegegeven, het is een inkoppertje, maar Jamie op de green is een leuk plaatje.
Dat het ergens om ging, mag duidelijk zijn, want de degens werden wel degelijk gekruisd.
En dit zijn ze dan, de drie trofeeën waar het om ging vandaag.