Sportscars: Perspresentatie Racing for Holland
Racing for Holland presenteerde vandaag, maandag 7 april, op Circuit Park Zandvoort het 2003 team aan pers en sponsors. Eind maart bevestigde de Automobile Club de l'Ouest, dat het team met 2 auto's deel mag nemen aan de 24 uur van Le Mans. Op de perspresentatie stelde Jan Lammers het team, de coureurs en hun 2 Domes Judd V10 voor aan pers en sponsors. Ook de beide auto's kwamen op Zandvoort in actie.

Tekst en foto: Fast Company, Marco Antheunisse
Jan Lammers, John Bosch, Beppe Gabbiani, Felipe Ortiz en Tristan Gommendy waren reeds bevestigd als coureurs. Deze laatste twee waren door verplichtingen elders helaas niet aanwezig, maar de kersverse teamgenoot van Lammers en Bosch voor Le Mans werd in de Marlboro VIP-box uit de hoed getoverd. Hij liet alle aanwezigen even wachten, maar na een telefoontje van Jan kwam een breed glimlachende Andy Wallace binnen. Het was een sowieso een bijzondere dag voor Wallace, want niet alleen ontmoette hij op de persconferentie teamgenoot John Bosch voor het eerst, ook zag hij de Dome voor het eerst van dichtbij. Met de komst van Wallace is het winnende Le Mans-team van 1988 weer deels herenigd: 15 jaar geleden wonnen Lammers en Wallace de klassieker samen met Johnny Dumfries in de Jaguar XJR9.
Racing for Holland wordt aldus een internationaal opererend fenomeen. Zo hebben de coureurs diverse nationaliteiten, ook hebben de twee Domes elk een eigen invulling van de bekende "sponsorblokjes". De auto van Lammers, Bosch en Wallace zal geheel ingevuld worden met een keur aan grotere en kleinere sponsors uit voornamelijk Nederland, die van Gabbiani, Ortiz en Gommendy zal slechts twee namen van grote buitenlandse sponsors tonen.
Op 13 april zal op het circuit van Estoril in Portugal de eerste race om het FIA Sportscar Championship plaatsvinden. Het team vertrok dan ook onmiddellijk na de persconferentie naar Portugal.

Tekst en foto: Fast Company, Marco Antheunisse
Jan Lammers, John Bosch, Beppe Gabbiani, Felipe Ortiz en Tristan Gommendy waren reeds bevestigd als coureurs. Deze laatste twee waren door verplichtingen elders helaas niet aanwezig, maar de kersverse teamgenoot van Lammers en Bosch voor Le Mans werd in de Marlboro VIP-box uit de hoed getoverd. Hij liet alle aanwezigen even wachten, maar na een telefoontje van Jan kwam een breed glimlachende Andy Wallace binnen. Het was een sowieso een bijzondere dag voor Wallace, want niet alleen ontmoette hij op de persconferentie teamgenoot John Bosch voor het eerst, ook zag hij de Dome voor het eerst van dichtbij. Met de komst van Wallace is het winnende Le Mans-team van 1988 weer deels herenigd: 15 jaar geleden wonnen Lammers en Wallace de klassieker samen met Johnny Dumfries in de Jaguar XJR9.
Racing for Holland wordt aldus een internationaal opererend fenomeen. Zo hebben de coureurs diverse nationaliteiten, ook hebben de twee Domes elk een eigen invulling van de bekende "sponsorblokjes". De auto van Lammers, Bosch en Wallace zal geheel ingevuld worden met een keur aan grotere en kleinere sponsors uit voornamelijk Nederland, die van Gabbiani, Ortiz en Gommendy zal slechts twee namen van grote buitenlandse sponsors tonen.
Op 13 april zal op het circuit van Estoril in Portugal de eerste race om het FIA Sportscar Championship plaatsvinden. Het team vertrok dan ook onmiddellijk na de persconferentie naar Portugal.