Retro: Groeten uit Charade
In het Zweedse kamp waren ze nog heel wat van plan, met een rol aan startnummers.
Voor de SuperSixties de baan op mochten, werd de baan nog even secuur gecontroleerd op oliesporen.
Maar niet veel later kwam Mark Dols voorbij die ook het nodige aan olie achter bleek te laten. Maar de ‘kleine man’ had het euvel alweer snel verholpen en kon de rest van het weekend genieten van deze achtbaan door de bergen.
Maar niet voordat ook hij het Brabantse kamp even raadpleegde.
Niek van Gils heeft tegenwoordig geen grote hoeveelheid aan onderdelen meer bij zich, maar gewoon twee auto’s. Op aanraden van Klaas van Vuure die na het horen van het geluid het verstandig vond het er niet op te gokken, wisselde Niek na de eerste sessie al om van de Elan naar de MGB.
Maar na de eerste race vertrouwde Niek ook de MGB niet, waardoor hij race 2 aan zich voorbij gaan. Net nu zijn vrouw Marianne van de golfcourse was teruggekeerd om haar man aan te moedigen.
Jos Stevens had helaas last minute moeten cancellen. Daardoor had Klaas van Vuure een weekendje vrij op een circuit. Daar genoot hij zichtbaar van.
Klaas was samen met Jan-Bart Broertjes naar het circuit gereisd, die daar dit weekend samen met Robert Hamilton het organisatieteam vormde namens de SuperSixties.
Een oude bekende terug bij de SuperSixties: Rob Bergmans had zijn nieuw opgebouwde Iso Rivolta meegebracht naar Charade. Een reis die allesbehalve soepel verliep met onder meer een klapband voor de trailer, maar Rob is terug met een prachtige Iso.