DSC: Brinkmann-Motorsport met twee DTM Audi’s in Dutch Supercar Challenge

Brinkmann-Motorsport is klaar voor een nieuw seizoen in de Dutch Supercar Challenge. Na het eerste seizoen, waarin de opvallende DTM Audi TTR derde werd in het eindklassement, zal het team dit jaar twee DTM Audi ABT TT-R’s inzetten. Het seizoen begint volgend weekend op de Duitse Nürburgring.
Tekst: Marc Kok / PR, fotografie: Marco Antheunisse

De rood-grijze DTM Audi TTR waarin Olly Brinkmann en Elmar Grimm afgelopen seizoen deelnamen.
Derde plaats in 2006
Brinkmann eindigde afgelopen jaar met teamgenoot Elmar Grimm, ondanks het missen van enkele wedstrijden, als derde in het eindklassement van de DSC. In 2007 heeft teammanager en coureur Olly Brinkmann zijn vizier gericht op de titel in de snelle GT-divisie.

De tweede DTM Audi TTR heeft een meer herkenbare kleurstelling.