Formule 1: Niieuwe sponsoren voor het Spyker F1 Team
Spyker start het 2007 seizoen met twee nieuwe sponsoren, nl. Exact en Medion.
tekst Willem J. Staat/PR
Meerderjarig contract met Exact Software
Spyker maakte vandaag bekend dat men een meerderjarig contract heeft afgesloten met Exact Software. Spyker koos voor Exact's vlaggeschip, Exact Globe en Exact-e-Synergy met speciale aandacht voor het CRM(Customer Relationship Management)aspect voor zowel het Formule l team als Spyker Cars LTD.
Colin Kolles, Managing Direcor van Spyker F1 Limited: "Een van de hoofdzaken toen ik twee jaar geleden op Silverstone arriveerde was om de "effciency" binnen de Formule te promoten. De manier waarop Exact'S oplossingen Spyker in staat zal stellen om de productiviteit te verhogen en de kosten te besparen is een grote stap vooruit. Dit zijn vitale onderdelen waar een klein team als Spyker werkelijk kan scoren."
Michel Mol, Directeur van Spyker F1 Limited: "Dit is een grote start voor het eerste volledige seizoen van het Spyker F1 Team, een samenwerking met een mondiaal bedrijf die de boodschap van efficiency en communicatie uitdraagt, beide noodzakelijke gereedschappen voor het succes van het moderne zaken doen.Het zijn spannende tijden voor Spyker omdat we er naar streven om tegen onze gevestigde concurrenten onze stempel op de competitie te drukken."
Clemens Riedl: "Marketing Directeur van Exact Holding:"Natuurlijk speelde het Nederlandse erfgoed van beide bedrijven speelde een belangrijke rol voor ons. Maar het belangrijkste is, dat Exact, net zoals Spyker gedreven wordt door passie, het doen van zaken. Als een mondiale sport is Formule l het perfecte platform om de merkbekendheid van Exact met deze opwindende relatie te stimuleren.
De sponsoring tussen Exact Software en het Spyker F1 Team kwam tot stand met Gr8industries.com, een merk- en marketingbureau zowel in de Benelux als China.
Meerderjarig contract voor Spyker met Medion
Spyker heeft vandaag een meerderjarige technologische en marketingovereenkomst gesloten met Medion AG.
Medion uit het Duitse Essen wordt partner van het Spyker F1 Team. De Medion Logos zullen op de F1 auto's en rijdersoveralls verschijnen. Dr. Colin Kolles: "Wij zijn erg blij dat we een deal met Medion hebben kunnen sluiten, dat één van de grootste en meest succesvolle technologische bedrijven is. Hun innovatieve IT- en mediaproducten zullen door het team gebruikt gaan worden om de prestaties op alle afdelingen te verhogen."
Christian Eigen van Medion: "Wij hebben Adrian Sutil sinds het begin van zijn carriere gesteund en wij geloven in zijn buitengewone talenten en ambities. Nu hij de stap naar de Formule l gemaakt heeft is het voor Medion logisch om partner van Spyker te zijn. Medion heeft de Formule l en het Spyker Team nauwkeurig gevolgd en wij geloven dat het mondiale platform van de sport onze merkbekendheid en image zal verhogen. De affiniteit van de Formule l met onze producten is sterk en biedt interessante mogelijkheden. F1 betekent innovatie, dynamiek en high-tech en past precies bij het image van Medion"
Medion
Medion richt zich in Europe met haar marketing op prijsgunstige, hoge kwaliteit consumentenelectronica, waarvan het assortiment bestaat uit PC-, multimedia en persoonlijke media-items, alsmede een compleet assortiment van communicatieproducten. Medion behaalde goede resultaten in consumentenvergelijkingstests met Homecomputers, notebooks, draagbare navigatie-instrumenten en on-line fotoservice.
tekst Willem J. Staat/PR
Meerderjarig contract met Exact Software
Spyker maakte vandaag bekend dat men een meerderjarig contract heeft afgesloten met Exact Software. Spyker koos voor Exact's vlaggeschip, Exact Globe en Exact-e-Synergy met speciale aandacht voor het CRM(Customer Relationship Management)aspect voor zowel het Formule l team als Spyker Cars LTD.
Colin Kolles, Managing Direcor van Spyker F1 Limited: "Een van de hoofdzaken toen ik twee jaar geleden op Silverstone arriveerde was om de "effciency" binnen de Formule te promoten. De manier waarop Exact'S oplossingen Spyker in staat zal stellen om de productiviteit te verhogen en de kosten te besparen is een grote stap vooruit. Dit zijn vitale onderdelen waar een klein team als Spyker werkelijk kan scoren."
Michel Mol, Directeur van Spyker F1 Limited: "Dit is een grote start voor het eerste volledige seizoen van het Spyker F1 Team, een samenwerking met een mondiaal bedrijf die de boodschap van efficiency en communicatie uitdraagt, beide noodzakelijke gereedschappen voor het succes van het moderne zaken doen.Het zijn spannende tijden voor Spyker omdat we er naar streven om tegen onze gevestigde concurrenten onze stempel op de competitie te drukken."
Clemens Riedl: "Marketing Directeur van Exact Holding:"Natuurlijk speelde het Nederlandse erfgoed van beide bedrijven speelde een belangrijke rol voor ons. Maar het belangrijkste is, dat Exact, net zoals Spyker gedreven wordt door passie, het doen van zaken. Als een mondiale sport is Formule l het perfecte platform om de merkbekendheid van Exact met deze opwindende relatie te stimuleren.
De sponsoring tussen Exact Software en het Spyker F1 Team kwam tot stand met Gr8industries.com, een merk- en marketingbureau zowel in de Benelux als China.
Meerderjarig contract voor Spyker met Medion
Spyker heeft vandaag een meerderjarige technologische en marketingovereenkomst gesloten met Medion AG.
Medion uit het Duitse Essen wordt partner van het Spyker F1 Team. De Medion Logos zullen op de F1 auto's en rijdersoveralls verschijnen. Dr. Colin Kolles: "Wij zijn erg blij dat we een deal met Medion hebben kunnen sluiten, dat één van de grootste en meest succesvolle technologische bedrijven is. Hun innovatieve IT- en mediaproducten zullen door het team gebruikt gaan worden om de prestaties op alle afdelingen te verhogen."
Christian Eigen van Medion: "Wij hebben Adrian Sutil sinds het begin van zijn carriere gesteund en wij geloven in zijn buitengewone talenten en ambities. Nu hij de stap naar de Formule l gemaakt heeft is het voor Medion logisch om partner van Spyker te zijn. Medion heeft de Formule l en het Spyker Team nauwkeurig gevolgd en wij geloven dat het mondiale platform van de sport onze merkbekendheid en image zal verhogen. De affiniteit van de Formule l met onze producten is sterk en biedt interessante mogelijkheden. F1 betekent innovatie, dynamiek en high-tech en past precies bij het image van Medion"
Medion
Medion richt zich in Europe met haar marketing op prijsgunstige, hoge kwaliteit consumentenelectronica, waarvan het assortiment bestaat uit PC-, multimedia en persoonlijke media-items, alsmede een compleet assortiment van communicatieproducten. Medion behaalde goede resultaten in consumentenvergelijkingstests met Homecomputers, notebooks, draagbare navigatie-instrumenten en on-line fotoservice.