Autosport.nl Hét autosport magazine op Internet
Groeten uit ...

Groeten van Max en de rest... vanaf Circuit Zandvoort

480 max demo

De persoon om wie de Jumbo Racedagen draait is natuurlijk Max Verstappen, Nederlands populairste sporter. Hij trakteerde zijn fans op een spectaculair, zonovergoten weekend met een supersfeer. Rokende donuts, een nieuw baanrecord en interviews in de Red Bull Racing F1-bolide uit 2012. Optredens van dj's, een show met stuntvliegtuigen, driftshows en races met onder andere oude Formule 1-auto's maakten het programma compleet. Veel dank aan Jumbo, Red Bull en Circuit Zandvoort die het feestje mogelijk hebben gemaakt. En Verstappen ... even de komende dagen geen handtekeningen zetten, geen gezwaai of handen schudden, geen diepgaande interviews, geen massa mensen om je heen, geen verdere verplichtingen, maar in alle rust toeleven naar de Grand Prix van Monaco aankomend weekend. Wij hopen dat hij daar goed gaat presteren.

Tekst: Gerrie Hoekstra/PR
Foto's: Co van der Gragt, Erik van der Schaaff, Niels Kamp, Gerrie Hoekstra en PR

bernies

Voor een select gezelschap begon het raceweekend vrijdag al met de opening van Bernie's Bar & Kitchen, het nieuwe restaurant van Circuit Zandvoort. Bernhard van Oranje: "Ik ben er supertrots op dat ik samen met Max en racelegendes zoals Jan Lammers, Gijs van Lennep, Arie Luyendijk, Robert Doornbos en Christijan Albers ons nieuwe restaurant Bernie's Bar & Kitchen heb mogen openen."

480-bernies

Het nieuwe restaurant is gelegen op de eerste etage, aan het einde van de pitsgalerij.

480-strandstoelen

Dit nieuwe restaurant krijgt snel een tweede vestiging direct aan het strand van Zandvoort. Bernie's Beach CLUB, zoals deze vestiging treffend heet, wordt later deze zomer geopend. De strandstoelen zijn in ieder geval al aangeschaft.

480-heineken-boarding

Vorig jaar stapte Heineken® groots in als 'global beer partner' van de Formule 1. Naast zichtbaarheid tijdens GP's, is David Coulthard aangesteld als ambassadeur. Daarnaast schittert oud-wereldkampioen Jackie Stewart in de internationale reclamecampagne "When you drive, never drink" van het biermerk, waarmee Heineken® een duidelijke positie inneemt ten opzichte van alcohol in het verkeer: "Als je rijdt, drink dan nooit." De campagne zal naast bij de Formule 1 evenementen en op TV ook zichtbaar zijn op het circuit van Zandvoort. Tijdens het afgelopen weekend was het biermerk prominent aanwezig met reclameborden langs de baan.

480-kamperen

Om niets te missen rond Max Verstappen, ga je toch lekker kamperen in de duinen

480-verstappen-caps

Voor de te verwachten grote vraag stonden er genoeg dozen met Max Verstappen Caps klaar

bankjes-leeg

Op vrijdag bleven de banken nog leeg

bankjes-vol

De volgende dag waren alle plekken bezet

Reacties
Autosport.nl Hét autosport magazine op Internet