Formule 1: Räikkönen tekent voor drie jaar bij Ferrari
Ferrari heeft bekend gemaakt dat Kimi Räikkönen het team volgend seizoen komt versterken. Eigenlijk wist iedereen het al en toen Michael Schumacher het tijdens de persconferentie over “zijn opvolger” had keek ook iedereen naar de man die naast hem zat op dat moment, maar het moest nog even officieel gemaakt worden. Dat is nu dus gebeurd: Kimi tekent voor drie seizoen, waarbij hij in ieder geval tot 2008 wordt vergezeld door Felipe Massa. Luca Badoer is volgend jaar weer de testcoureur, over Marc Gené wordt niet gesproken.
Tekst: Daan Jeuken
Tekst: Daan Jeuken