Dragracing: Achter de schermen van de European Finals
Bij Werner Habermann Racing hadden ze voldoende banden en wielen meegenomen

Er moest door de vele oildowns regelmatig lang worden gewacht. Robin Norén neemt er zijn gemak van

terwijl een al ingesnoerde Jndia Erbacher een powernap doet

Michel Tooren reed in de kwalificatie met 5,97 seconden voor het eerst onder de voor Pro Mods magische 6-secondengrens.

De ontlading bij de crew was dan ook groot

Niet iedere burn out verliep even recht en soepel, zoals bij Wayne Nicholson

maar ook niet bij Marcus Hilt

Je zou bijna denken dat het aan het type auto ligt, de Corvette, maar nee, Dirk Peiler houdt de boel met zijn Dodge ook niet recht

net zo min als Pro Stock-rijder Robin Norén

En iemand had het ook weer op de fotograaf voorzien

Er is geen kennersoog voor nodig om te zien dat dit niet de meest stabiele manier is om aan je run te beginnen


Er moest door de vele oildowns regelmatig lang worden gewacht. Robin Norén neemt er zijn gemak van

terwijl een al ingesnoerde Jndia Erbacher een powernap doet

Michel Tooren reed in de kwalificatie met 5,97 seconden voor het eerst onder de voor Pro Mods magische 6-secondengrens.

De ontlading bij de crew was dan ook groot

Niet iedere burn out verliep even recht en soepel, zoals bij Wayne Nicholson

maar ook niet bij Marcus Hilt

Je zou bijna denken dat het aan het type auto ligt, de Corvette, maar nee, Dirk Peiler houdt de boel met zijn Dodge ook niet recht

net zo min als Pro Stock-rijder Robin Norén

En iemand had het ook weer op de fotograaf voorzien

Er is geen kennersoog voor nodig om te zien dat dit niet de meest stabiele manier is om aan je run te beginnen
