Dragracing: De andere kant van de wedstrijden op Tierp Arena
Op zaterdag was het weer lekker druk op Tierp Arena en dat levert altijd een mooie achtergrond op

De pechreeks van Duncan Micallef houdt maar niet op. Ook hier kondigt de kleur uit de uitlaten weer het einde van een motor aan

Het leven van een jonge dragracester is best zwaar

Een voorspoiler heeft dus toch meerdere functies

Symbolisch voor veel Top Fuel runs dit weekend. In de eerste eliminatieronde hebben zowel Mikael Kågered als Patrik Pers grote motorische problemen. Pers haalt de finish net wel, in 21,5 seconden, Kågered komt net voor de lijn tot stilstand

Ook Zweden heeft een aantal Nostalgia Nitro Funny Cars. Op Tierp verzorgden deze twee bekende auto's uit de Zweedse dragrace-historie een mooie demonstratie

De mooiste gecontroleerd wheelie kwam op naam van Super Street Bike rijder Alex Hope

Bij de auto's kon deze Competition Eliminator Nissan er wat wheelies betreft ook wat van

Ook als winnaar van Hockenheim (Robin Norén, Pro Stock) moet je een paar dagen later gewoon weer onder de auto kruipen om de laatste aanpassingen te doen

Met twee races in twee opeenvolgende weekenden moet de teamwas maar op het circuit worden gedaan

De pechreeks van Duncan Micallef houdt maar niet op. Ook hier kondigt de kleur uit de uitlaten weer het einde van een motor aan

Het leven van een jonge dragracester is best zwaar

Een voorspoiler heeft dus toch meerdere functies

Symbolisch voor veel Top Fuel runs dit weekend. In de eerste eliminatieronde hebben zowel Mikael Kågered als Patrik Pers grote motorische problemen. Pers haalt de finish net wel, in 21,5 seconden, Kågered komt net voor de lijn tot stilstand

Ook Zweden heeft een aantal Nostalgia Nitro Funny Cars. Op Tierp verzorgden deze twee bekende auto's uit de Zweedse dragrace-historie een mooie demonstratie

De mooiste gecontroleerd wheelie kwam op naam van Super Street Bike rijder Alex Hope

Bij de auto's kon deze Competition Eliminator Nissan er wat wheelies betreft ook wat van

Ook als winnaar van Hockenheim (Robin Norén, Pro Stock) moet je een paar dagen later gewoon weer onder de auto kruipen om de laatste aanpassingen te doen

Met twee races in twee opeenvolgende weekenden moet de teamwas maar op het circuit worden gedaan
