Dragracing: Achter de regenschermen van de European Finals
In 2015 won Dennis Habermann de titel en werd Timo tweede. De tekst stond nog altijd op de golfcar van het team, maar zal nu toch even moeten worden aangepast. Timo Habermann mag nu het nummer 1 op de auto zetten en Dennis de 2.

Een aardige demo, een 'moderne' Funny Car tegen een nostalgia Funny Car. De oudste won, al was het alleen al omdat de nieuwe versie met doordraaiende banden op de startlijn bleef staan.

Robert Karlsson had na zijn 6,9 seconden runs op Tierp op het laatste moment besloten om ook maar naar Santa Pod te komen. Een nieuw Europees Pro Stock Bike record was het doel, maar de regen en sterke tegenwind gooiden roet in het eten. De Zweed hield de moed er echter in. Als hij maar kan racen, of het nu met auto's of motoren is, dat maakt niet uit.

The Maltese Lion, Duncan Micallef, de eerste FIA Top Fuel kampioen van Malta. De titel sportman van het jaar kan hem in eigen land al bijna niet meer ontgaan.

Maar ook een kampioen poetst gewoon zijn eigen auto.

De drie Nederlandse Pro Modified teams keurig op een rij, PTTM Drag Racing met David Vegter, Pro Dutch Racing met Michel Tooren en Voodoo Hemi Racing met Marck Harteveld. Vegter sloot het FIA EK af op een prachtige derde plaats in de eindstand. Tooren en Harteveld eindigden met een gelijk aantal punten op een met de Zweed Andreas Arthursson gedeelde elfde plaats. Tooren miste één EK wedstrijd en Harteveld drie. Het Nederlandse drietal wil volgend seizoen het hele FIA EK afwerken.

Michel Tooren had in de eerste eliminatieronde bijna regerend kampioen Michael Gullqvist te pakken. De Nederlander was slechts 0,004 seconden te vroeg weg en trok een rood licht, maar zette met 6,08 seconden wel een uitstekende tijd op de klokken.

De promo girls van Santa Pod zagen ondanks de kou de lol van hun werk nog wel in.

Wat kan hier het daglicht niet verdragen?

A day at the office voor Jndia Erbacher

Spiegelbeeld van je eigen auto.

Tot volgend jaar maar weer. Mei 2018, same place, same time, better weather please.

Een aardige demo, een 'moderne' Funny Car tegen een nostalgia Funny Car. De oudste won, al was het alleen al omdat de nieuwe versie met doordraaiende banden op de startlijn bleef staan.

Robert Karlsson had na zijn 6,9 seconden runs op Tierp op het laatste moment besloten om ook maar naar Santa Pod te komen. Een nieuw Europees Pro Stock Bike record was het doel, maar de regen en sterke tegenwind gooiden roet in het eten. De Zweed hield de moed er echter in. Als hij maar kan racen, of het nu met auto's of motoren is, dat maakt niet uit.

The Maltese Lion, Duncan Micallef, de eerste FIA Top Fuel kampioen van Malta. De titel sportman van het jaar kan hem in eigen land al bijna niet meer ontgaan.

Maar ook een kampioen poetst gewoon zijn eigen auto.

De drie Nederlandse Pro Modified teams keurig op een rij, PTTM Drag Racing met David Vegter, Pro Dutch Racing met Michel Tooren en Voodoo Hemi Racing met Marck Harteveld. Vegter sloot het FIA EK af op een prachtige derde plaats in de eindstand. Tooren en Harteveld eindigden met een gelijk aantal punten op een met de Zweed Andreas Arthursson gedeelde elfde plaats. Tooren miste één EK wedstrijd en Harteveld drie. Het Nederlandse drietal wil volgend seizoen het hele FIA EK afwerken.

Michel Tooren had in de eerste eliminatieronde bijna regerend kampioen Michael Gullqvist te pakken. De Nederlander was slechts 0,004 seconden te vroeg weg en trok een rood licht, maar zette met 6,08 seconden wel een uitstekende tijd op de klokken.

De promo girls van Santa Pod zagen ondanks de kou de lol van hun werk nog wel in.

Wat kan hier het daglicht niet verdragen?

A day at the office voor Jndia Erbacher

Spiegelbeeld van je eigen auto.

Tot volgend jaar maar weer. Mei 2018, same place, same time, better weather please.
