Groeten van de ADAC GT Masters Nürburgring 2017
Afgelopen weekend vond op de Nürburgring de ADAC GT Masters plaats. Het standaard pakket dat veertien dagen geleden eveneens op Zandvoort te gast was. Met 17.000 toeschouwers kon men bij de ADAC tevreden zijn.
Tekst en Foto's Willem J. Staat
Het vaste ADAC pakket afgelopen weekend op de Nürburgring te gast. Een weekend dat door een aantal zware crashes toch wel een beetje overschaduwd werd. Ook de dubieuze beslissing van de wedstrijdleiding dat Nick Catsburg zich terug moest laten vallen schoot bij een aantal mensen in het verkeerde keelgat. Maar er waren ook wel veel leuke dingen op de achtergrond te zien. En daar is tenslotte de rubriek "Groeten Uit" voor.

De Grid en Pitwalks zijn bij de ADAC GT Masters een doorslaand succes.
Deze fan lag zaterdagmorgen vroeg al om 08.00u voor de poort om vooral niets te missen.

Markus Winkelhock had er zin in dit weekend!

Bij teamcollega Salaquarda was het duidelijk wat minder zo te zien.....
Tekst en Foto's Willem J. Staat
Het vaste ADAC pakket afgelopen weekend op de Nürburgring te gast. Een weekend dat door een aantal zware crashes toch wel een beetje overschaduwd werd. Ook de dubieuze beslissing van de wedstrijdleiding dat Nick Catsburg zich terug moest laten vallen schoot bij een aantal mensen in het verkeerde keelgat. Maar er waren ook wel veel leuke dingen op de achtergrond te zien. En daar is tenslotte de rubriek "Groeten Uit" voor.
De Grid en Pitwalks zijn bij de ADAC GT Masters een doorslaand succes.
Markus Winkelhock had er zin in dit weekend!
Bij teamcollega Salaquarda was het duidelijk wat minder zo te zien.....