DNRT: Groeten uit Zandvoort vanaf de DNRT openingsraces

Een variant op Eat My Dust van Tom Coronel

Team Bleekemolen was ook bij de DNRT aanwezig als begeleiding voor het Duitse Topper Team.

De ervaren Ron Boon checkt namens de Mazda-organisatie de verzegelde kleppendeksels.

Snelle Golf
Voor de 45-jarige Johannes Gerrits uit Klarenbeek was het alweer vier jaar geleden dat hij actief was bij de DNRT. De oude GOLF II uit '86 werd weer van stal gehaald om afgelopen zondag weer zijn kunnen te laten zien. "Ik heb de afgelopen jaren veel te weinig tijd gehad om te gaan racen, maar ben dit jaar van plan om alle wedstrijden mee te doen."
De oud autocrosser vindt het leuk bij de DNRT. "Je kan hier voor weinig geld lekker racen en ik beleef hier erg veel plezier aan", aldus de heel relaxte rijder uit de Veluwe. Dat de oude Golf nog niets aan snelheid had ingeboet bleek wel tijdens de twee races van de Toerklasse gecombineerd met de BMW B18. Van de 44 rijders was Gerrits de snelste van de dag, al moest hij in de eerste race Joop Arendsen met een BMW E30 nog voor laten gaan. Derde werd Ron Spee, ook met een BMW E30. In de tweede race werd de winst wel behaald door Gerrits, voor de snelle Citroen Saxo van Marcello Benedetti. Een mooie prestatie van Mike Smit. De anders valide rijder behaalde de laatste podiumplaats met zijn aangepaste Renault Clio.