F1/GP2: Groeten uit Spa
Rond half acht gaan we nog eens kijken. Dat lijkt meer op de gewijde stilte die we van vorig jaar kennen. Bij Marussia liggen de doeken al over de auto's, bij Mercedes zijn de garagedeuren al dicht. Force India is net aan het opdoeken. Ferrari is allang en breed vertrokken. Serieuze gezichten bij McLaren, maar weinig werk meer. Alleen de twee Red Bull-teams zijn nog aan de slag. En hoe typerend: alleen in de garages van de nummers 1 en 2 klinken arbeidsvitaminen. Sfeer. Maakt dat soms het verschil?








