Dragracing: Achter de schermen van de European Finals
Bij Werner Habermann Racing hadden ze voldoende banden en wielen meegenomen
Er moest door de vele oildowns regelmatig lang worden gewacht. Robin Norén neemt er zijn gemak van
terwijl een al ingesnoerde Jndia Erbacher een powernap doet
Michel Tooren reed in de kwalificatie met 5,97 seconden voor het eerst onder de voor Pro Mods magische 6-secondengrens.
De ontlading bij de crew was dan ook groot
Niet iedere burn out verliep even recht en soepel, zoals bij Wayne Nicholson
maar ook niet bij Marcus Hilt
Je zou bijna denken dat het aan het type auto ligt, de Corvette, maar nee, Dirk Peiler houdt de boel met zijn Dodge ook niet recht
net zo min als Pro Stock-rijder Robin Norén
En iemand had het ook weer op de fotograaf voorzien
Er is geen kennersoog voor nodig om te zien dat dit niet de meest stabiele manier is om aan je run te beginnen
Er moest door de vele oildowns regelmatig lang worden gewacht. Robin Norén neemt er zijn gemak van
terwijl een al ingesnoerde Jndia Erbacher een powernap doet
Michel Tooren reed in de kwalificatie met 5,97 seconden voor het eerst onder de voor Pro Mods magische 6-secondengrens.
De ontlading bij de crew was dan ook groot
Niet iedere burn out verliep even recht en soepel, zoals bij Wayne Nicholson
maar ook niet bij Marcus Hilt
Je zou bijna denken dat het aan het type auto ligt, de Corvette, maar nee, Dirk Peiler houdt de boel met zijn Dodge ook niet recht
net zo min als Pro Stock-rijder Robin Norén
En iemand had het ook weer op de fotograaf voorzien
Er is geen kennersoog voor nodig om te zien dat dit niet de meest stabiele manier is om aan je run te beginnen