Dragracing: Dragracing in Rusland vanaf de NRing
Dit doet wel erg aan oude tijden denken.
De rijdersbriefing.
Dragtimes had kosten noch moeite gespaard om het de Nederlanders en Zweden naar de zin te maken. Zo stond er voortdurend een tolk ter beschikking en was er een personal assistant om vragen te beantwoorden dan wel eventuele problemen op te lossen.
Een goed geprepareerde baan geeft soms iets teveel grip voor de aandrijfas.
Ook de draad van de tijdwaarneming sneuvelde daarbij, maar in no-time lag er een nieuwe kabel en was alles hersteld.
Ook op de NRing kan het regenen.
Een baandroger was er niet, dus na de regen van zondagochtend moest de baan op de ouderwetse manier worden droog gereden met straatauto's, terwijl de natte plekken te lijf werd gegaan met bladblazers. Dragtimes kennende hoeft niemand vreemd op te kijken als er volgende keer de van grote internationale circuits bekende door straalmotoren aangedreven baandrogers zijn.
De rijdersbriefing.
Dragtimes had kosten noch moeite gespaard om het de Nederlanders en Zweden naar de zin te maken. Zo stond er voortdurend een tolk ter beschikking en was er een personal assistant om vragen te beantwoorden dan wel eventuele problemen op te lossen.
Een goed geprepareerde baan geeft soms iets teveel grip voor de aandrijfas.
Ook de draad van de tijdwaarneming sneuvelde daarbij, maar in no-time lag er een nieuwe kabel en was alles hersteld.
Ook op de NRing kan het regenen.
Een baandroger was er niet, dus na de regen van zondagochtend moest de baan op de ouderwetse manier worden droog gereden met straatauto's, terwijl de natte plekken te lijf werd gegaan met bladblazers. Dragtimes kennende hoeft niemand vreemd op te kijken als er volgende keer de van grote internationale circuits bekende door straalmotoren aangedreven baandrogers zijn.