Dragracing: NitrOlympX hittebestendig
Wat staat er nou op dat bordje rechtsonder, NO SMOKING! Maar in de Nightshow gelden andere regels.
In de Nightshow was weer een hoofdrol weggelegd voor de Nederlandse Nostalgia Funny Car-rijder Ramon van der Weurf.
Tot best appearing car werd gekozen de fraaie Top Fueler van Liam Jones.
Verkoeling, zelfs voor de meest vreemde plaatsen.
Werk aan de winkel bij Team Erbacher.
Op alle mogelijke manieren werd naar koeling voor de de rijder in de cockpit gezocht.
Voor de rijders was het in hun dikke overals wel heel erg warm. Als de start moest worden uitgesteld, wist men dan ook niet hoe snel men uit de auto moest komen. Hier stapt Anita Mäkelä met een verhit hoofd uit.
Gekloonde Dodge. Norbert Schneider nam weer eens plaats in de tweede Dodge van Kuno Racing en dus stonden er opeens twee nagenoeg identieke Pro Mods naast elkaar aan de start.
Voor dragrace-begrippen blijft de NitrOlympX uniek, al is het alleen al door het immense stadion van het Motodrome waar geen Europese dragstrip tegenop kan.
In de Nightshow was weer een hoofdrol weggelegd voor de Nederlandse Nostalgia Funny Car-rijder Ramon van der Weurf.
Tot best appearing car werd gekozen de fraaie Top Fueler van Liam Jones.
Verkoeling, zelfs voor de meest vreemde plaatsen.
Werk aan de winkel bij Team Erbacher.
Op alle mogelijke manieren werd naar koeling voor de de rijder in de cockpit gezocht.
Voor de rijders was het in hun dikke overals wel heel erg warm. Als de start moest worden uitgesteld, wist men dan ook niet hoe snel men uit de auto moest komen. Hier stapt Anita Mäkelä met een verhit hoofd uit.
Gekloonde Dodge. Norbert Schneider nam weer eens plaats in de tweede Dodge van Kuno Racing en dus stonden er opeens twee nagenoeg identieke Pro Mods naast elkaar aan de start.
Voor dragrace-begrippen blijft de NitrOlympX uniek, al is het alleen al door het immense stadion van het Motodrome waar geen Europese dragstrip tegenop kan.