Dragracing: Meer Moottoriurheilukeskus
De Tero Laukkanen brak de bevestiging van de remparachutes spontaan af waardoor de Fin met meer dan 400 km vele honderden meters door het zand ploegde
een kleine schoonmaakbeurt na het Dakar avontuur kon geen kwaad
Tante Anita Mäkelä helpen bij het vullen van de tank met nitro
Björn Mårtensson verloor in de run al snel tractie, maar hield het gas erop. Een mooie rookkolom is het gevolg
En je dan nog afvragen waarom teamleden gasmaskers dragen bij het opwarmen van een nitro gestookte Top Fueler?
Top Methanol Funny Car-piloot Johnny Oksa dacht het opwarmen wel zonder gasmasker te kunnen doen. Zo te zien beviel het toch niet zo goed
Johan Lindberg had alle reden tot lachen want de Zweed pakte in de Top Methanol Funny Car klasse de winst
Klaar voor het zware werk. Hopelijk houden ze het iets langer dan 400 meter vol
anders kan dit het resultaat zijn, een gat in het blok
Niet voor niets gaat Micke Kågered altijd even 'in gesprek' met zijn motor vlak voor de run. Het hielp, want de Zweed won de Top Fuel klasse
En dat tot grote vreugde van crewlid Kent Carlsson
een kleine schoonmaakbeurt na het Dakar avontuur kon geen kwaad
Tante Anita Mäkelä helpen bij het vullen van de tank met nitro
Björn Mårtensson verloor in de run al snel tractie, maar hield het gas erop. Een mooie rookkolom is het gevolg
En je dan nog afvragen waarom teamleden gasmaskers dragen bij het opwarmen van een nitro gestookte Top Fueler?
Top Methanol Funny Car-piloot Johnny Oksa dacht het opwarmen wel zonder gasmasker te kunnen doen. Zo te zien beviel het toch niet zo goed
Johan Lindberg had alle reden tot lachen want de Zweed pakte in de Top Methanol Funny Car klasse de winst
Klaar voor het zware werk. Hopelijk houden ze het iets langer dan 400 meter vol
anders kan dit het resultaat zijn, een gat in het blok
Niet voor niets gaat Micke Kågered altijd even 'in gesprek' met zijn motor vlak voor de run. Het hielp, want de Zweed won de Top Fuel klasse
En dat tot grote vreugde van crewlid Kent Carlsson