Retro

Bestel de biografie over Wim Loos, de onvervulde belofte van een natuurtalent

Reacties

    • 3
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 01 maart 2019 13:16

    Fantastisch initiatief en met deze twee schrijvers moet het goed komen.

    • 1
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 01 maart 2019 13:21

    Ik vind het GEWELDIG dat dit boek strakjes in mijn bezit zal zijn. Ja ik was afgelopen week nog bij het graf van Wim waar hij samen met ze'n vader Ome Arie en ze'n moeder ligt. Het graf ligt op 150 of laat het 200 meter zijn van mijn achtertuin. Bedankt Olof en Rob ... jullie maken mij heel blij !!

    • 0
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 01 maart 2019 13:41

    Wat een geweldig initiatief!! en wat een coureur!!

    • 3
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 01 maart 2019 15:54

    Geweldig dat Wim Loos na zoveel jaar nog niet vergeten is. Ben benieuwd naar het boek! Wellicht een aanzet tot erkenning van zijn talent en wordt zijn naam alsnog vermeld op het nationaal autosportmonument!

    • 2
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 01 maart 2019 16:33

    Misschien een aanzet tot het schrijven van een boek over dat andere zeer uitzonderlijke talent die op weg leek naar de Europese titel toerwagens in 1968: Appie Goedemans?

    • 6
    • 0
     
    Gerrie Hoekstra 01 maart 2019 16:36

    Appie Goedemans... ook zo'n waanzinnig talent. Vveel te vroeg overleden. Wellicht een goed idee. Maar eerst het boek van Wim Loos afronden.

    • 0
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 01 maart 2019 16:50

    Gereserveerd!

    • 1
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 01 maart 2019 17:46

    Eindelijk, eindelijk, eindelijk! Een geweldig mooi initiatief, beter laat dan nooit... Wellicht dat de Zandvoortse gemeenteraad hierdoor ook geprikkeld wordt om met een voorstel te komen voor een blijvende herinnering in het dorp. De presentatie tzt van het boek kan een mooie gelegenheid zijn om dit aan te kondigen. Kom op bestuurderen van Zandvoort, laat de komende generaties niet vergeten wie Wim Loos was!

    • 0
    • 0
     
    ARFer 01 maart 2019 18:32

    gereserveerd mooie jaren met toerwagen races op Zandvoort en Alfa Romeo GTA Team Slotemaker

    • 6
    • 0
     
    René de Boer 01 maart 2019 20:41

    Eigenlijk verdient Wim Boshuis ook een boek...

    • 3
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 01 maart 2019 22:40

    René, er is wel eens door iemand geopperd om een Nederlandse versie van 'The lost generation' te gaan schrijven (Loos, Goedemans, Boshuis).

    • 0
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 02 maart 2019 00:34

    Een boek over en voor Wim Loos : prachtig !! En vergeten we allemaal Ab Goedemans ? Jaren terug al correspondentie gehad met o.a. Mhr Koens. Heeft toen ook mooi artikel geschreven in RTL GP. Gemeente Eindhoven sprak waardering uit voor mijn initiatief om straat te vernoemen naar Mhr. Goedemans, maar had hier geen budget voor. Een straat naar iemand vernoemen, kost dat vermogen ? m.v.g. COEN (Mi Amigo Distributie Tilburg)

    • 0
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 02 maart 2019 10:27

    Mooi om te lezen dat jullie dit initiatief hebben genomen. Wim was in zijn tijd een bijzonder talent dat had Rob Slotemaker ook al snel door. Kan me de begrafenis van Wim nog goed herinneren een massa aan mensen en Wim op de Alfa naar zijn laatste rustplaats gereden door Rob.

    • 0
    • 0
     
    Roy Dongen 02 maart 2019 12:49

    Had vanmorgen een interessant interview met Rob Petersen over dit boek. Dit belooft een mooi boek te worden! Niet alleen voor liefhebbers van de autosport. Een prachtig boek over een jongensdroom met een fatale afloop. Een waarheidsgetrouw beeld van de tijdgeest in die jaren. Direct een exemplaar besteld! Voor dit bedrag mag het niet in de boekenkast ontbreken!

    • 0
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 02 maart 2019 22:28

    Hans Deen kan prachtige verhalen vertellen.

    • 0
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 08 maart 2019 22:30

    Een boek om te bestellen! Ik zal nooit de Zandvoort Trophy (1966?) vergeten, Sloot en Wim samen driftend. Ik was toen nog te jong om te begrijpen waarom de fabrieks-Alfas sneller waren. Maar oud genoeg om te begrijpen waarom De Adamich de race won, het droge spoor opzoeken. Daar heb ik later nog veel voordeel van gehad. En ene Max V. ook :). Jan van der Graaf.

    • 0
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 27 april 2019 19:44

    Als Zandvoorter, heel bekend met WIM LOOS en JAN LAMMERS, was in mijn jeugd dagelijks op het circuit te vinden vooral bij de slipschool van ROB SLOTEMAKER mijn vader JOOP JANSEN was een drijvende kracht van het ROODE KRUIS de ouders van Wim heb ik ook goed gekend. Arie Loos was de grote man van het R.K. DR DRENTH was de commandant inmiddels stokoud maar zie hem regelmatig bij de supermarkt. Hopelijk heeft U nog een exemplaar voor mij. VGR Joop Jansen jr Zandvoort.