Historic Grand Prix Zandvoort

Retro: Groeten van de Historic Grand Prix Zandvoort 2017 (1)


IMG 3732

Nieuw type radiateur?

IMG 3626

René de Boer en CZ's COO Erik Weijers in hogere Lotus-sferen.

HGP Zandvoort Autosport BVDW-7

Toch altijd weer rillingen als je het hoge en verdragende toerengeluid van de FORCE-auto's door de duinen hoort galmen.

IMG 3281

Al hield het geluid één keer vrij abrupt op. Gelukkig was de medische assistentie tot troost.

Historic-GP-1117

Het was een beste klap, daar op de Hunzerug.

Historic-GP-1128

Het sneue gezicht daarna.

HGP Zandvoort Autosport BVDW-21

Het kan altijd nóg ouder.

Historic-GP 7 of 23

Soms was het ook de moeite waard om naar boven te kijken.

hgp2017-sun-10

Wat, Gary Spencer? Gaan jullie toch nog proberen om de GT40 van Hans Hugenholtz in de race te krijgen?

HGP Zandvoort Autosport BVDW-34

- 'Nee, we vervangen de motor nu alvast maar voor Spa.'
- 'Omdat jullie er toch zijn?'
- 'Ja, precies. Dat zal Hans fijn vinden. Geen rekening voor werkplaatsuren...'

HGP Zandvoort Autosport BVDW-5

En die was toch al in zo'n goede bui.

IMG 3424

Sterker nog, dat wilde hij thuis ook wel laten zien.

Reacties

    • 10
    • 0
     
    Niels 06 september 2017 14:40

    Een fijn verslag met mooie foto's Mattijs Diepraam Bedankt! Ik kijk nu al uit naar deel 2 van Groeten van de Historic Grand Prix Zandvoort 2017

    • 7
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 06 september 2017 14:55

    Erg leuk weer!

    • 2
    • 23
     
    Anonieme gebruiker 06 september 2017 15:02

    Op een of andere manier wil dit evenement maar niet echt van de grond komen.

    • 0
    • 1
     
    Dirk 06 september 2017 15:11

    Aha, er reed toch ook iets moderner F1 materiaal rond, zoals de Jordan. Maar het zal wel onbetaalbaar zijn om die auto een heel seizoen BOSS GP te laten rijden. Verder mooie foto's!

    • 5
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 06 september 2017 16:27

    Er rijdt helemaal niemand Boss GP meer sinds de FIA het tanken op ethanol verbonden heeft en die Pirelli banden verplicht heeft gesteld. Weer een klasse minder.

    • 7
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 06 september 2017 16:48

    Mooi verslag met veel details en de juiste toonzetting. TOP mannen !

    • 0
    • 2
     
    Anonieme gebruiker 06 september 2017 17:18

    Was zeer gecharmeerd van de 2 liter F3's voor de broodnodige afwisseling. Een prima georganiseerd evenement dat echter meer afwisseling nodig heeft. Alweer demo's van FORCE, Porsche en BMW zijn niet boeiend, ondanks de aanwzigheid van bijzonder materiaal.

    • 2
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 07 september 2017 08:44

    Een heel mooi evenement. En ondanks het feit dat Spa en Goodwood wel heel dichtbij op de kalender staan, toch nog volle velden in bijna elke klasse. Sterker nog, er waren zoveel auto's, dat de Triumph's van de duitsers tegenover ons OCA clubhuisje stonden op parking A. Dit jaar is men net begonnen met de Masters Endurance Legends. Hopelijk staat Zandvoort volgend jaar op de kalender met de HGP.

    • 3
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 07 september 2017 10:11

    Diezelfde kalender op Zandvoort is wel ineens pijnlijk ten einde gekomen. Dit was het al weer voor 2017

    • 1
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 07 september 2017 22:50

    Geen mogelijkheid om reacties te plaatsen in deel 2 van jullie kleurrijke HGP-review. De ATS-BMW D6 wordt aangeduid als een Arrows-BMW A8. De March-BMW 728 m.z. 762.

Reageer anoniem op dit bericht

Je reageert anoniem op dit bericht. Onderaan deze pagina kun je inloggen op Autosport.nl (of een account aanmaken) zodat je onder je eigen naam kunt reageren. Je kunt dan ook een eigen avatar gebruiken en je hebt direct toegang tot het Autosport.nl-forum.

Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.

Login om onder jouw naam te reageren

Registreren
Autosport.nl Hét autosport magazine op Internet
Autosport.nl Hét autosport magazine op Internet