IndyCar

IndyCars: Rake analyse van de ontwikkelingen in de Noord-Amerikaanse autosport

Reacties

    • 2
    • 32
     
    Anonieme gebruiker 07 november 2019 07:24

    Is het een idee dat we ons even op de Europese autosport focussen ? Anders zou in adviseren om de domeinnaam te veranderen in .com

    • 25
    • 0
     
    René de Boer 07 november 2019 07:52

    Al sinds de oprichting van deze site volgen we ook ontwikkelingen in de internationale autosport, die verder gaat dan alleen Europa. Met name in series waarin ook Nederlanders actief zijn en/of die ook races in ons land hebben, maar daarnaast zien we de zaken ook graag in een wat breder perspectief. Ik mag hopen dat u thuis toch ook niet alleen uw plaatselijke huis-aan-huis-weekblad leest, maar ook iets van een dagblad of website met internationaal nieuws tot zich neemt.

    • 5
    • 2
     
    Caseykvt 07 november 2019 08:48

    @ Anonieme gebruiker; Want NL staat voor Europa...?

    • 4
    • 0
     
    Caseykvt 07 november 2019 08:49

    On topic: Bedankt voor het delen!

    • 4
    • 0
     
    Dirk 07 november 2019 10:40

    Bedankt Rene, interessante materie. De Amerikaanse autosport lijkt veel meer een business dan de Europese keizerrijken van SRO, ITR, ADAC etc.

    • 1
    • 21
     
    Anonieme gebruiker 07 november 2019 16:53

    Die persberichten overtikken en vertalen naar het Nederlands daar hoef je geen journalistiek voor gestudeerd te hebben volgens mij .

    • 19
    • 0
     
    René de Boer 07 november 2019 18:52

    Nee, dat heb ik dus ook niet. En ik zal 'm zelf alvast maar even maken: "Ja, dat is ook wel te merken". Maar inmiddels al wel bijna 30 jaar journalistieke ervaring, van dagbladen als De Telegraaf en Spits en de Süddeutsche Zeitung tot aan vaktijdschriften als de Britse Autosport, de Japanse Auto Sport, Motorsport Aktuell in Duitsland en diverse andere publicaties. En drie eigen boeken op m'n naam plus meegewerkt aan zo'n 30 andere boeken in meerdere talen. Bovendien zult u van mij heel weinig 1:1 overgenomen persberichten zien, want ik geef er altijd wel een beetje duiding, al dan niet historisch en al dan niet in internationaal perspectief aan. En dat allemaal gratis en voor niets op deze site toegankelijk, zonder 'premiumabonnement' of andere vormen van betaalbarrières. Maar goed, u hoeft het niet te lezen natuurlijk. En nu heeft u mijn reactie voor deze week weer gehad. Fijne avond verder!

    • 6
    • 0
     
    mario penaat 08 november 2019 19:35

    Is dit toevallig dezelfde 'anonieme gebruiker' die ook al vond dat het druk was bij de boekpresentatie van het boek over Wim Loos omdat de drankjes gratis waren? Maakt verder ook niet uit want ik heb een advies voor degenen die deze site blijkbaar niks vinden: bezoek deze site dan niet.