Voorwaarden reageren Autosport.nl
U stemt ermee in geen privacy-gevoelige, onjuiste, kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende,
seksueel georiënteerde of anderszins in strijd met de in Nederland geldende wetten, regels en fatsoensnormen aangaande berichten
te plaatsen. Ook godslastering en vloeken is dus niet toegestaan. Tevens stemt u ermee in geen spam, kettingbrieven, advertenties,
sollicitaties of andere niet autosport gerelateerde berichtgeving te plaatsen.
Mocht bovenstaande in uw reactie voorkomen dan zal deze zonder bericht verwijderd worden. Autosport.nl behoudt zich te allen tijde het
recht voor reacties, waarvan de redactie van oordeel is dat deze niet gepast is, zonder opgave van redenen te verwijderen.
De webmasters en beheerders van de reacties zijn niet verantwoordelijk, noch aansprakelijk voor de inhoud van de reacties van bezoekers.
Zij zullen wel proberen ongewenst materiaal zo spoedig mogelijk te verwijderen.
U bent volledig verantwoordelijk voor de inhoud van door u geplaatste berichten en stemt ermee in de eigenaar van deze website te vrijwaren
van eventuele gevolgen van door u geplaatste reacties. De eigenaar van de website behoudt zich het recht voor uw IP-adres vrij
te geven in geval dit rechtens nodig is.
Beheerders hebben het recht alle berichten te verwijderen, bewerken en verplaatsen als zij dit nodig achten. Ook hebben zij het recht om
het reageren op een bepaald artikel te sluiten en daarmee alle geplaatste reacties te verwijderen wanneer zij dit passend vinden.
Daarnaast hebben zij het recht door u geplaatste informatie te gebruiken voor doeleinden die Autosport.nl dienen.
Bij elk door u geplaatst bericht wordt het IP-adres opgeslagen om indien nodig uw reacties te blokkeren wanneer u zich niet aan de bovenstaande regel houdt of uw Internet Service Provider te achterhalen in geval van onwettige actie.
Beheerders zijn niet aansprakelijk voor hackpogingen of de gevolgen van geslaagde hackpogingen.
Indien u zich niet houdt aan deze voorwaarden of aanwijzingen van beheerders en moderators niet opvolgt, kunt u meteen en permanent geblokkeerd worden. Eventueel wordt uw service provider op de hoogte gesteld van uw gedrag.
Ik roep het al sinds Spanje maar nu is de kogel eindelijk door de kerk. Het verlies van Ricciardo doet helaas nog steeds pijn. Persoonlijk had ik kvyat of bottas verwacht maar Albon is het geworden. Terechte oplossing want de situatie was onhoudbaar geworden.
Dus als ik het goed begrijp rijden er dus nu twee coureurs bij Toro Rosso die te licht zijn voor Red Bull Racing (volgens Red Bull racing, anders word je niet weggestuurd naar het zusterteam). Ben ik de enige die denkt dat Red Bull te snel talenten afscheept waardoor er geen er geen talenten in het programma zitten die nu kunnen doorstromen?
Volgens mij is dit niet alleen bij Red Bull zo maar bij alle F1 teams, kijk bijvoorbeeld naar Giovinazzi bij Sauber (of Bianchi destijds). Die gaan ook echt niet bij Ferrari aan de bak komen.
@ Dirk Voor Bianchi zag het er toch anders uit, maar toen kwam helaas de GP van Japan....
@Dirk dat klopt (met uitzondering van Bianchi), maar als ik kijk naar wat Ferrari heeft rondlopen in de F3 dan komt dat wel goed. Tot nu toe vind ik dat Renault en Mercedes het gewoon het best voor elkaar hebben (wat betreft het junior programma)
@Dirk Klopt inderdaad, RBR heeft zichzelf aardig in z'n eigen voet geschoten...
Bianchi vind ik een totaal verkeerd voorbeeld. Er heeft zich niemand in de voet geschoten alleen er is geen geschikte opvolger gevonden voor Ricciardo. Zo moeilijk is het niet. Als albon ook niet presteert komt de volgende gewoon aan de beurt.
Belachelijk om Jules Bianchi hier te noemen. Die had gewoon naast Vettel gezeten.
Wat dat betreft zijn Ocon en Wehrlein (beide Mercedes) betere voorbeelden. en met Gasly kon het gewoon niet verder zo, hij is al 3 keer door Max op een rondje gezet in de races tot nu toe en finisht ook vaak achter McLarens en Renaults, als hij iedere race gewoon minstens top 6 had gereden was er niks aan de hand maar hij kost Red Bull gewoon zoveel punten dat ze achter Ferrari stonden ondanks dat Ferrari nog geen race won.
Hehe eindelijk iemand die het wel snapt.
Ik hoop alleen dat ze Albon niet te snel ook "afschieten", want hij gaat rijden in een onbekende auto, voor een onbekend team, met een onbekende engeneer en onbekende monteurs. Maar ook op een aantal voor hem nog onbekende circuits......... En dan moet je onbekend natuurlijk op de juiste manier interpreteren.......