Formule 1

Formule 1: Albon nieuwe teamgenoot Verstappen, Gasly terug naar Toro Rosso

Reacties

    • 4
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 12 augustus 2019 12:53

    Ik roep het al sinds Spanje maar nu is de kogel eindelijk door de kerk. Het verlies van Ricciardo doet helaas nog steeds pijn. Persoonlijk had ik kvyat of bottas verwacht maar Albon is het geworden. Terechte oplossing want de situatie was onhoudbaar geworden.

    • 4
    • 0
     
    sven2199 12 augustus 2019 13:21

    Dus als ik het goed begrijp rijden er dus nu twee coureurs bij Toro Rosso die te licht zijn voor Red Bull Racing (volgens Red Bull racing, anders word je niet weggestuurd naar het zusterteam). Ben ik de enige die denkt dat Red Bull te snel talenten afscheept waardoor er geen er geen talenten in het programma zitten die nu kunnen doorstromen?

    • 3
    • 3
     
    Dirk 12 augustus 2019 13:26

    Volgens mij is dit niet alleen bij Red Bull zo maar bij alle F1 teams, kijk bijvoorbeeld naar Giovinazzi bij Sauber (of Bianchi destijds). Die gaan ook echt niet bij Ferrari aan de bak komen.

    • 1
    • 0
     
    Caseykvt 12 augustus 2019 14:13

    @ Dirk Voor Bianchi zag het er toch anders uit, maar toen kwam helaas de GP van Japan....

    • 0
    • 0
     
    sven2199 12 augustus 2019 14:50

    @Dirk dat klopt (met uitzondering van Bianchi), maar als ik kijk naar wat Ferrari heeft rondlopen in de F3 dan komt dat wel goed. Tot nu toe vind ik dat Renault en Mercedes het gewoon het best voor elkaar hebben (wat betreft het junior programma)

    • 0
    • 0
     
    Caseykvt 12 augustus 2019 14:58

    @Dirk Klopt inderdaad, RBR heeft zichzelf aardig in z'n eigen voet geschoten...

    • 0
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 12 augustus 2019 15:08

    Bianchi vind ik een totaal verkeerd voorbeeld. Er heeft zich niemand in de voet geschoten alleen er is geen geschikte opvolger gevonden voor Ricciardo. Zo moeilijk is het niet. Als albon ook niet presteert komt de volgende gewoon aan de beurt.

    • 5
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 12 augustus 2019 19:47

    Belachelijk om Jules Bianchi hier te noemen. Die had gewoon naast Vettel gezeten.

    • 2
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 14 augustus 2019 13:20

    Wat dat betreft zijn Ocon en Wehrlein (beide Mercedes) betere voorbeelden. en met Gasly kon het gewoon niet verder zo, hij is al 3 keer door Max op een rondje gezet in de races tot nu toe en finisht ook vaak achter McLarens en Renaults, als hij iedere race gewoon minstens top 6 had gereden was er niks aan de hand maar hij kost Red Bull gewoon zoveel punten dat ze achter Ferrari stonden ondanks dat Ferrari nog geen race won.

    • 1
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 14 augustus 2019 21:39

    Hehe eindelijk iemand die het wel snapt.

    • 0
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 15 augustus 2019 10:39

    Ik hoop alleen dat ze Albon niet te snel ook "afschieten", want hij gaat rijden in een onbekende auto, voor een onbekend team, met een onbekende engeneer en onbekende monteurs. Maar ook op een aantal voor hem nog onbekende circuits......... En dan moet je onbekend natuurlijk op de juiste manier interpreteren.......