Diversen

Div: Beitske Visser: "Als ik terugkom, dan ga ik in ieder geval voor de titel!"

Reacties

    • 1
    • 4
     
    Anonieme gebruiker 12 augustus 2019 07:55

    Als ze Chadwick nou 20 minuten eerder had ingehaald was er misschien nog iets mogelijk geweest. Iets agressiever mag best! En DTM of Formule E is natuurlijk onmogelijk...

    • 6
    • 1
     
    Rob Petersen 12 augustus 2019 08:03

    Tja anonieme gebruiker. Helaas is dat niet zo.. BMW DTM is nog niet zo heel gek hoor. Aangezien Fittipaldi echt niet goed is en een vrouw in de DTM commercieel best wel interessant is..

    • 0
    • 3
     
    sven2199 12 augustus 2019 08:19

    Fittipaldi rijdt voor AUDI en niet voor BMW, als ik kijk naar de rijders van BMW, zou ik Timo Glock eruit gooien en Visser de kans geven.

    • 1
    • 0
     
    Dirk Warmerdam 12 augustus 2019 10:54

    DTM is prima mogelijk voor Visser als BMW een gokje wil wagen. Er zijn natuurlijk ook al eerder dames in de DTM actief geweest. Misschien helpt het prijzengeld Visser ook wel een handje? Hoop dat Chadwick het budget voor FIA F3 bij elkaar kan krijgen, benieuwd hoe ze het daar doet.

    • 3
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 12 augustus 2019 11:09

    Beitske heeft goed gepresteerd, gezien haar ruime ervaring had ik eigenlijk niet anders verwacht. De top is wel zeer smal, vind het in het algemeen een weinig indrukwekkende vertoning met grotendeels perkt getalenteerde dames. Ik gun Beitske de kwart miljoen van harte, niet verkeerd na 6 races van pakweg 30 minuten. Dat is voor de heren in vergelijkbare klassen een utopie. Gratis racen en een enorne pot aan prijzengeld, daar mogen de boys van dromen. De top 12 is automatisch geplaatst voor volgend jaar, van doorstroming zal nauwelijks sprake zijn. Zie het als een slim uitgedachte marketingtool, niet als een poging om dames op termijn de F1 in te helpen. Gun Beitske wel een plek in de DTM, Chadwick zou eigenlijk volgend jaar de competitie met de heren weer aan moeten gaan, net als Sophia Flörsch!

    • 2
    • 0
     
    Dirk 12 augustus 2019 11:24

    Kwart miljoen cash? of een budget voor in F3 of F2 (a la Mazda scholarship)? Beitske deed het hartstikke goed. Als ze het goed speelt kan ze snel in de DTM komen op deze manier!

    • 2
    • 0
     
    sven2199 12 augustus 2019 13:24

    Misschien moet je als Chadwick zijnde juist niet naar de F3 gaan maar naar de Euroformula Open, dit omdat ik persoonlijk denk dat Chadwick als talent het niet gaat redden in de F3 (mits ze bij PREMA of ART tekent).

    • 0
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 12 augustus 2019 16:46

    Chadwick kwam vorig jaar in het nieuws door een verrassende overwinning in de UK F3, maar dat gebeurde vanuit een reversed grid situatie. Je moet dat wel in perspectief plaatsen, het was een uitschieter.