Diversen

Div: Groeten uit Westmaas van de teampresentatie 2019 van MP Motorsport

Reacties

    • 0
    • 10
     
    Anonieme gebruiker 11 maart 2019 15:43

    Hoe heet die zus van de Jong. Wat een spetter is dat zeg. Verder heeft dit team mij nooit geboeid in ieder geval.

    • 0
    • 10
     
    Anonieme gebruiker 11 maart 2019 18:31

    MP heeft de afgelopen jaren heel veel advertentie ruimte gekocht op de site dus ik snap het systeem van voor-wat-hoort-wat, maar is deze zeer ruim bemeten aandacht niet een tikje overdreven?

    • 9
    • 0
     
    ace1 11 maart 2019 20:53

    @Anonieme gebruiker ook Racing Nederland krijgt volop aandacht met teampresentaties hierop Autosport.nl . Alleen komt MP Motorsport in vier verschillende klasses uit en goede journalist zoals Mattijs Diepraam besteed hier dan aandacht aan, niets mis mee.

    • 1
    • 11
     
    Anonieme gebruiker 11 maart 2019 21:06

    Nou nou nou. MP motorsport bulkt van het geld. Zullen we het zo kort samenvatten ? Ook stom dat die Kalff zich leent om een jochie van net 15 aan te kondigen. Moet je niet doen. En straks 1 maximaal 2 foto's als Max Verstappen die gp van Melbourne wint haha.

    • 4
    • 0
     
    ace1 11 maart 2019 22:11

    @Anonieme gebruiker als MP motorsport bulkt van het geld dan zouden ze in de F3 en de F2 meedoen om het kampioenschap en dat zijn fabels. Allard Kalff is al voor de zesde keer spreekstalmeester bij MP motorsport.

    • 0
    • 6
     
    Anonieme gebruiker 11 maart 2019 22:43

    Als ze tallent in die auto zetten worden ze vanzelf kampioen of niet ? Dan zeg ik 6 keer Kalff niet doen. Verder nog vragen.

    • 0
    • 5
     
    Anonieme gebruiker 11 maart 2019 22:48

    Dat zelfde geld natuurlijk voor de familie van Kalmthout die tegenwoordig iedere scheet van Rinus met maar liefst 2 persberichen afkopen. Hoeveel persberichten zou Jos Verstappen hebben gekocht zou ik dan wel eens willen weten.

    • 3
    • 0
     
    ace1 11 maart 2019 22:56

    Anonieme gebruiker nee het gaat niet alleen om talent je moet als team voldoende budget hebben om voorin mee te kunnen doen. MP motorsport is geen Prema of Arden of Dams die doen mee om een kampioenschap.

    • 0
    • 3
     
    Anonieme gebruiker 11 maart 2019 22:58

    Even om duidelijk zijn; de ene anonieme gebruiker, is de andere niet. Dat gezegd hebbende; Journalistieke overkill en aandacht in het ene artikel zegt niets over de kwaliteit van andere reportages. Misschien net daarom is de overmatige aandacht mij opgevallen.

    • 7
    • 0
     
    Dirk 12 maart 2019 09:15

    Mwa, ik stoor me er niet aan, leuke achtergrond informatie over een Nederlands team dat internationaal opereert. Niet verkeerd om dat extra aandacht te schenken. Maakt mij niet uit of het nu betaalde content is of niet.

    • 4
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 12 maart 2019 14:38

    Als je in de kopregel iets ziet staan wat je niet interesseert, dan lees je het toch gewoon niet! Wat een negativiteit toch weer, zijn dat steeds dezelfde twee anonieme zeurpieten? Haal je nieuws dan ergens anders en val echte liefhebbers niet lastig met je gezeur ...

    • 10
    • 0
     
    Mattijs 12 maart 2019 14:49

    Misschien even wat dingen uitleggen: dit is geen betaalde content, maar een redactionele keuze, net zoals dat de afgelopen jaren het geval was, toen we ook op deze zelfde manier aandacht hebben besteed aan de presentatie van MP of een ander internationaal autosportteam van Nederlandse bodem dat in een groot aantal bekende klassen actief is - waarvan er erg weinig zijn, en dit is tenslotte Autosport.nl, met de nadruk op NL. Het klopt dat MP en andere bedrijven op deze site adverteren, en gelukkig maar, want dat houdt de site en een archief van ruim 20 jaar in de lucht. Vervolgens moet je wel kiezen waar je je (beperkte) budget in steekt. In een F1-lancering van Verstappen en Red Bull in Oostenrijk (gesteld dat die er was geweest) of aan dingen die op eigen bodem gebeuren? Aan Verstappen besteden de grote traditionele media al volop aandacht, zij hebben ook het budget om mensen overal naartoe te sturen. Maar voor wat er onder en naast de F1 gebeurt, is daar minder tot geen aandacht. We slaan F1 zeker niet over, maar laten vooral graag de volle breedte van de autosport zien en de rol die Nederland en Nederlanders daarin spelen. En daar past een verslag van deze middag prima in.

    • 5
    • 0
     
    Gerrie Hoekstra 12 maart 2019 16:06

    Nog even benadrukken dat MP Motorsport al enkele jaren NIET bij Autosport.nl adverteert. Wij vinden het echter zo knap wat ze daar in Westmaas aan het doen zijn dat al die geplaatste verhalen van onze kant een extra steuntje in de rug kan betekenen. Zeker ook naar onze oud medewerker Sander Dorsman toe, die met hard werken mooie dingen voor MP heeft bereikt en aan het opzetten is. Groet Gerrie Hoekstra

    • 4
    • 0
     
    Cees van Oord 12 maart 2019 17:02

    @Gerrie; ik vindt het een mooi artikel over een team wat erg knap aan de weg timmert, misschien niet in prestaties maar wel door serieus mee te doen in zoveel serieuze klassen. Wat ik eerder heb aangegeven; om irritatie te voorkomen misschien anonieme gebruikers weren, niet elk anonieme bericht is van dezelfde persoon en wekt verwarring en er zit er minimaal een bij die alleen maar reageert om te reageren en dan vooral negatief, maar dat is zo makkelijk anoniem... Gr Cees.

    • 0
    • 2
     
    Anonieme gebruiker 12 maart 2019 20:15

    Dus Rinus van Kalmthout heeft permanent een journalist van autosport.nl om zich heen lopen als hij in de USA rondjes rijdt. Oké duidelijk.

    • 2
    • 0
     
    Gerrie Hoekstra 13 maart 2019 13:03

    Beste Anonieme gebruiker. Het persbericht over Rinus wordt in Nederland door de KNAF gemaakt en wij plaatsen dit door vanwege onze jarenlange prima band met de familie Van Kalmthout, die ons al 20 jaar steunt door middel van een banner. En ook vinden wij Rinus een enorme leuke kerel, met ook nog ongelofelijk veel talent. Als het meezit zijn wij volgend jaar voor het eerst in Indianapolis. Ik verheug me er nu al op. Groet van de beheerder van deze site.

    • 0
    • 0
     
    Dirk 13 maart 2019 14:10

    Wederom stoor ik me daar niet aan, Nederlandse coureurs mogen prima in het zonnetje gezet worden!