Formula Renault 2.0

Formule Renault: Martins en Piastri zetten de toon tijdens test op Magny-Cours

Reacties

    • 1
    • 0
     
    ace1 07 maart 2019 23:20

    @Mattijs Diepraam is de nieuwe Formule Renault net als de W series en F3 Asia een Tatuus chassis?

    • 0
    • 0
     
    sven2199 08 maart 2019 08:10

    Zijn dit alle auto's of verwacht Renault Sport nog meer deelnemers als het seizoen nadert?

    • 1
    • 0
     
    Dirk 08 maart 2019 08:15

    @ace1 ja klopt, en dit keer geen 1,7 Alfa Romeo motor maar een 1,8 Renault motor. Wat mij betreft is dit de enige serieuze klasse tussen FIA F4 en FIA F3

    • 0
    • 0
     
    ace1 08 maart 2019 08:54

    @Mattijs Diepraam ik mis een team als Josef Kaufmann Racing in de nieuwe Formule Renault heb jij daar een verklaring voor?

    • 1
    • 0
     
    ace1 08 maart 2019 09:02

    @Dirk Wat mij betreft is de Formula European Masters enige serieuze klasse tussen FIA F4 en FIA F3 en de FIA licentiepunten zijn hoger.

    • 1
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 08 maart 2019 11:03

    Kaufmann heeft zich teruggetrokken uit de FR (dat maakte het team in december bekend), overwoog een overstap naar de European Masters waar tot op heden nog maar een handvol rijders is bevestigd.

    • 1
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 08 maart 2019 11:09

    http://www.formulascout.com/josef-kaufmann-racing-withdraws-from-formula-renault-eurocup/47009

    • 2
    • 0