Supercar Challenge

Advertorial: Samenwerking V-MAX Racing Management en Fast Company

gerrie-renata-marco

Dit seizoen zal de verslaggeving van de Supercar Challenge, de Ford Fiesta Cup NL en de Mazda MX-5 Cup NL worden verzorgd door Fast Company, het ervaren reclamebureau dat in het verleden de autosport content en uitstraling verzorgde voor diverse raceklassen. In het kantoor van V-Max Management in Breda werden met eigenaar Dick van Elk de afspraken vastgelegd.

Tekst: Fast Company
Foto: Chris Schotanus

Tijdens elk evenement zullen Gerrie Hoekstra (op de foto links) en Marco Antheunisse aanwezig zijn om verslag te doen op de website van elke klasse in samenwerking met de vaste fotografen van de series en Renata Aartsen, event manager van V-Max Racing Management.

Gerrie Hoekstra, opgegroeid naast Circuit Zandvoort, is al 33 jaar werkzaam als zelfstandige in de wereld van de autosport en heeft ondermeer gewerkt voor de bladen Auto&Sport en Rally & Racing Insight en voor de merkencups van Citroën Nederland. Marco Antheunisse, afkomstig uit de reclamewereld, is sinds 2001 partner bij Fast Company. Hij verzorgt ondermeer de communicatie voor diverse importeurs, coureurs, teams en raceklassen, zoals eerder bijvoorbeeld de Yaris Cup en Suzuki Swift Cup.

Marco Antheunisse: "Wij kijken ernaar uit om iedereen te ontmoeten en verslag te gaan doen over de Supercar Challenge, de Ford Fiesta Cup NL en de Mazda MX-5 Cup NL. Uiteraard zullen we er alles aan doen om samen met alle rijders en teams van seizoen 2019 een groot succes te maken."

Autosport.nl Hét autosport magazine op Internet