Formule 2

Formule 2: Schumacher en De Vries snel tijdens test op Jérez

Reacties

    • 4
    • 6
     
    Anonieme gebruiker 28 februari 2019 21:35

    De tijden van de Vries doen er eigenlijk niet toe. De man is te oud om nog te debuteren in formule 1. Mick Schumacher heeft nog wel alle kansen en bovendien test de jongen regelmatig op Fiorano in wat oudere F1 auto's van Ferrari. Iets waar de Vries alleen van kan dromen.

    • 2
    • 2
     
    Anonieme gebruiker 28 februari 2019 23:21

    Als de Vries dit jaar overtuigend het kampioenschap wint zie ik nog een kleine kans, zo niet dan zou ik lekker op zoek gaan naar een arbeidscontract in de prototypes,GT of toerwagens

    • 1
    • 2
     
    Dirk 01 maart 2019 08:19

    Ik vind de races in Formule 2 vermakelijk, alleen is dit niet dé stap naar F1. Alle goede talenten zijn tegen de tijd dat ze F2 rijden toch al gescout voor F1. Ik gun De Vries en Verschoor van harte goede resultaten, maar ze zullen hun vizier toch open moeten houden voor andere race series.

    • 1
    • 1
     
    Anonieme gebruiker 01 maart 2019 12:29

    Denk dat Verschoor iets te snel opstoomt naar de F2, gezien zijn beperkte ervaring in de GP3. De enige dame in het gezelschap - Tatiana Calderon - zal geen potten kunnen breken, niet zo vreemd gezien haar matige cv in F3 en GP3.

    • 8
    • 0
     
    Mattijs 01 maart 2019 14:29

    Dus Vandoorne, Gasly, Leclerc en Russell hadden de afgelopen vier jaar eigenlijk niet eens GP2/F2 hoeven rijden? En de tijden van De Vries en al die anderen die tot nu toe naast de titel hebben gegrepen, doen er niet toe omdat ze toch de F1 niet halen? Zullen we in de F2, F3, F Renault en F4 dan voortaan alleen maar de kampioenen laten rijden in races met één auto, omdat het toch allemaal verspilde moeite is van al die anderen? Uiteraard kijken al die anderen met een schuin oog naar de sportscars, wie zegt dat ze dat niet doen? Zo hoog mogelijk komen in de talentenladder is hoger instappen in de sportscars. Blijf het een rare gedachtekronkel vinden die achter deze steeds maar terugkerende uitspraken over de talentenladder zit.

    • 0
    • 0
     
    ace1 01 maart 2019 16:51

    @Mattijs Diepraam komen er nog meer testdagen van de F2?

    • 0
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 01 maart 2019 17:26

    5/6/7 maart laatste officiële F2 test op Circuit de Catalunya

    • 0
    • 0
     
    Mattijs 02 maart 2019 01:12

    Inderdaad, volgende week nog eens...

    • 0
    • 1
     
    Anonieme gebruiker 02 maart 2019 15:26

    Hoeveel F2 races hebben Raikkonen Verstappen papa Verstappen Hamilton Vettel Prost Senna Hakkinnen Hill Couthard Mansell Bottas gereden ?

    • 3
    • 0
     
    Mattijs 02 maart 2019 21:32

    Alweer zo'n redenering van hetzelfde kaliber: omdat er paar handvol uitzonderingen zijn, is meteen de hele klasse niets waard. Goed, schaf het af. Waar haal je dan de tegenstanders voor deze mannen vandaan? Dat worden erg lege startvelden. Overigens mag je Hamilton (GP2, kampioen zelfs), Vettel (WSR = F2-niveau), Hill (F3000), Coulthard (F3000) en Mansell (wel F2 gereden) meteen weer van je lijstje strepen.

    • 0
    • 2
     
    Anonieme gebruiker 02 maart 2019 22:25

    In ieder geval geen 4 seizoenen hahaha.

    • 3
    • 0
     
    Mattijs 02 maart 2019 23:03

    Nou en? Wees blij dat er zoveel jongens zijn die het elk jaar proberen. Anders hadden die paar toppers die je noemt nooit de tegenstand gehad die ze nodig hebben om nog beter te worden. En de sportscars geen vers bloed met een flink aantal jaren serieuze monoposto-ervaring. Dat schamper doen over de middenmoot en zelfs de subtop heb ik nooit begrepen.

    • 0
    • 3
     
    Anonieme gebruiker 03 maart 2019 09:25

    Jullie begrijpen wel meer niet over de autosport.