Sportscars

Sportscars: Eerste 42 deelnemers 24 Uur van Le Mans bekend

Reacties

    • 1
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 12 februari 2019 08:38

    Fijn dat ByKolles er weer tussen staat van die charlatan. Die man heeft toch geen meerwaarde in dit spektakel, of het moet zijn dat hij uberhaupt met een LMP1-wagen aan de start staat.

    • 1
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 12 februari 2019 09:21

    Niets lijkt me mooier dan een vingt quatre heures met alleen GT's! Gaat Toyota weer voor een verrassing zorgen? LOL

    • 1
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 12 februari 2019 10:10

    LMP 1 had eigenlijk dit jaar al afgeschaft moeten worden. Heeft geen meerwaarde meer.

    • 0
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 12 februari 2019 10:10

    LMP 1 had eigenlijk dit jaar al afgeschaft moeten worden. Heeft geen meerwaarde meer.

    • 1
    • 1
     
    Anonieme gebruiker 12 februari 2019 10:15

    Ben benieuwd hoe vaak Frits van eerst nog gaat deelnemen. By far de langzaamste deelnemer.

    • 0
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 12 februari 2019 10:24

    Frits is de letterlijke rem op het project, maar zonder Frits geen project.

    • 0
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 12 februari 2019 10:38

    Voor de anonieme gebruiker die met zekerheid weet te melden dat Frits 'by far de langzaamste deelnemer' is het vriendelijke verzoek nog even goed de uitslagen van 2018 erbij te pakken. Ik zal even helpen: http://fiawec.alkamelsystems.com/Results/08_2018/02_LE%20MANS/231_FIA%20WEC/201806161500_Race/Hour%2024/07_FastestLapByDriverAfterByClass_Race_Hour%2024.PDF

    • 0
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 12 februari 2019 10:38

    http://fiawec.alkamelsystems.com/Results/08_2018/02_LE%20MANS/231_FIA%20WEC/201806161500_Race/Hour%2024/07_FastestLapByDriverAfterByClass_Race_Hour%2024.PDF

    • 0
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 12 februari 2019 10:39

    Nou ja, http://fiawec.alkamelsystems.com/ Le Mans 2018 selecteren en dan onder Hour 24 Fastest Laps By Driver And Class ;-)

    • 0
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 12 februari 2019 11:45

    is bovenstaande 'anonieme gebruiker' steeds één en dezelfde persoon? lijkt wel of ie tegen zichzelf lult... On topic: weer leuk dat er wat Nederlanders mee doen en wel een verassing van die privé Ford!

    • 1
    • 0
     
    Caseykvt 12 februari 2019 11:45

    is bovenstaande 'anonieme gebruiker' steeds één en dezelfde persoon? lijkt wel of ie tegen zichzelf lult... On topic: weer leuk dat er wat Nederlanders mee doen en wel een verassing van die privé Ford!

    • 3
    • 0
     
    Marcel ten Caat 12 februari 2019 12:01

    Het is een beetje standaard. Zodra Frits van Eerd wordt genoemd in een artikel zijn er anonieme gebruikers die gaan Frits-van-Eerd-bashen. We wachten met smart op de andere standaard vraag of Matthijs Bakker ook meedoet...

    • 0
    • 3
     
    Anonieme gebruiker 12 februari 2019 12:37

    De man is inderdaad letterlijk de rem op de jumbo Dallara. 3:42,00 minuten is gewoon te langzaam. Lammers deed het op zn sloffen in 3:35,00 en Giedo in 3:29,90 met 3 Giedo s achter het stuur is een podiumplaats zeker mogenlijk. En komen de sponsors vanzelf. Hoeft er ook geen ik weet niet hoeveel miljoen ingepompt te worden ieder jaar.

    • 0
    • 2
     
    Anonieme gebruiker 12 februari 2019 13:07

    Marcel van Kaat: heeft niets met bashing te maken, persoonlijk wordt hij toch niet aangevallen? Wat zou erop tegen zijn om een verstandige stap terug te doen? Verbloemen dat Frits te langzaam is, dat is politiek correcte PR-praat.

    • 1
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 12 februari 2019 13:12

    Caseykvt, er is geen sprake van een en dezelfde Anonieme gebruiker, gelukkig niet. ZIe vooral uit naar de GT's, Bleek is een klasseoverwinnung gegund! Qua talent zou hij niet misstaan in de LMP1!

    • 1
    • 0
     
    Cees van Oord 12 februari 2019 17:34

    @Marcel; helemaal met je eens! Ook zo makkelijk om anoniem lekker negatief te zitten schrijven, moet eigenlijk niet kunnen, ja, je mag een mening hebben maar doe dat niet anoniem! Frits doet heel veel goed voor de Nederlandse autosport, niet alleen voor Max en nee, hij is zeker niet de langzaamste deelnemer en al was het wel zo, so what! Wie betaald - bepaald! En dat Matthijs alleen al in Bathurst aan de start stond vind ik super voor hem!

    • 1
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 12 februari 2019 18:33

    Ik hoor anders niemand iets negatiefs zeggen over Frits van Eerd. Vind de jumbo race dagen ontzettend knap neergezet net als het raceteam zelf. Maar feit is wel dat de beste man een rijdende chicane is op le mans. En je vriendje Matthijs heeft ook niets te zoeken tussen een veld met gt3 pro's. Dat is alles...

    • 2
    • 3
     
    Cees van Oord 12 februari 2019 19:04

    Beste anonieme azijnzeiker, Matthijs is geen vriend van me, ik ken hem zelfs niet persoonlijk! Jij bent blijkbaar zo gefrustreerd dat je alles in het negatieve moet trekken, jammer maar geluk ermee! Dat is alles... Oja, wat mij betreft mag Autosport.Nl anonieme schrijvers gewoon weigeren commentaar te leveren, te makkelijk!

    • 0
    • 1
     
    Anonieme gebruiker 12 februari 2019 20:08

    Nogmaals ik hoor niemand iets negatiefs zeggen. En ja ik heb toevallig ook verstand van autosport en dus geef ik af en toe mijn mening op deze site. Dat ik van te voren al zei dat het niet handig is om als amateur op leeftijd deel te nemen aan bathurst werd na twee uurtjes sturen pijnlijk duidelijk. Dat Frits die auto ieder jaar op de baan houdt is ook een wonder. Dat u een andere mening toebedeeld bent vind ik helemaal goed.

    • 0
    • 1
     
    Anonieme gebruiker 12 februari 2019 22:32

    Cees van Oord: of je onder je eigen naam of als anoniem gebruiker je mening weergeeft: what's the difference? Sommigen gebruiken een nickname, dat is ook anoniem.

    • 2
    • 1
     
    Cees van Oord 13 februari 2019 14:04

    @Anoniem, gelukkig ben je erg druk met het beantwoorden van jezelf; keep up het zeurwerk! Vergaat je goed!

    • 0
    • 1
     
    Anonieme gebruiker 13 februari 2019 18:01

    Nee Cees van Oord, er zijn meerdere Anonieme gebruikers. Dat ik mijn eigen reacties beantwoordt is je reinste kul.

    • 1
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 14 februari 2019 04:40

    Ga er gewoon verder niet op in zou ik zeggen. Laat waaien.

    • 0
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 14 februari 2019 11:03

    Zie nog het liefst de LMP1 helemaal verdwijnen en die teams 'afzakken' naar de LMP2. Sinds het vertrek van Audi en Porsche is de LMP1 een farce.

    • 0
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 14 februari 2019 15:51

    Zie berichtje 3

    • 0
    • 0
     
    Marcel ten Caat 14 februari 2019 19:26

    Teams in de LMP1 willen niet naar LMP2. Zoveel is duidelijk. LMP1 teams willen met eigen materiaal rijden en de LMP2 zit je vast aan een Gibson motor en een Oreca, Ligier, Dallara of Riley. Het Amerikaanse DPi-concept zal eerder voor de hand liggen voor fabrikanten (daar gaan we de komende jaren nog wel wat nieuwe namen zien). En het aangekondigde Hypercar LMP1 verhaal moet ook eerst nog maar aanslaan.

    • 0
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 14 februari 2019 21:34

    Dank voor de uitleg Marcel maar dit weet de gemiddelde race fan wel hoor. Bovendien maak je nog een fout ook. Teams willen best wel naar LMP 2 zolang ze hun salaris krijgen. De fabrikanten hebben er alleen niets te zoeken.