Formule 3

GP3: Richard Verschoor: “Als ik de kans krijg, ga ik F2 rijden”

Reacties

    • 4
    • 0
     
    Dirk 19 december 2018 12:45

    Ik geef hem groot gelijk, hij heeft niks te verliezen in de F2 na zijn teleurstellende seizoenen in FR2.0. Ik sprak hem in 2017 op Spa, had bij hem het gevoel alsof hij heel veel druk op zichzelf legt. Dit in tegenstelling tot teamgenoten Opmeer en Verhagen.

    • 1
    • 3
     
    Anonieme gebruiker 19 december 2018 13:50

    Vind persoonlijk dat Verschoor schromelijk wordt overschat, wil in razend tempo richting Formule 1 zonder aansprekende resultaten in FR 2.0 en (weliswaar goed debuterend) in de F3. Hij verliet de FR 2.0 dit jaar voortijdig, hij werd daar volledig overklast door teamgenoot Ye Yifei die uiteindelijk 3e werd in het EK. Misschien verrast hij ons wel in GP2 of anders GP3, maar ik verwacht dat niet. Klaagt teveel over het materiaal, als dit, als dat, etc.

    • 0
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 19 december 2018 14:00

    GP2 en GP3 m.z. F2 en F3 natuurlijk.

    • 2
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 19 december 2018 14:30

    Verschoor is er vooral voor diegenen die over hem schrijven. Laat hij nu eens in de F3 dit jaar bij de top3 geraken. Dan verder praten. In de F2 is zinloos. MP Motorsport zal wel weer een plekje hebben. Dan wordt het een Daniël de Jong verhaal. Ook ONTZETTEND goed !

    • 7
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 19 december 2018 14:34

    Toen Verschoor en Opmeer in 2016 de SMP F4 domineerden was men vol lof over dit tweetal. Niet geheel onterecht, want het was voor beiden hun eerste autosportseizoen. Wie verder als zijn neus keek, ontdekte al gauw dat die klasse bestond uit 23 Finse en Russische coureurs met meer budget als talent, aangevuld door drie Nederlanders en een Spanjaard. Dat was van een heel ander niveau dan de ADAC F4. In de FR 2.0 begon de ontnuchtering.

    • 3
    • 1
     
    Anonieme gebruiker 19 december 2018 15:27

    Verschoor is beslist getalenteerd - zoals zovelen! - maar niet 'extraordinary'. Enige zelfreflectie zou hem zeker geen kwaad doen.

    • 0
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 21 december 2018 15:06

    Ik ook, als ik de kans krijg ;)

    • 1
    • 1
     
    Anonieme gebruiker 22 december 2018 20:02

    Daniël de Jong ja. Hoor je niets meer van.