TCR Series

WTCR: Nicky Catsburg en Augusto Farfus keren terug in mondiale toerwagenracerij met Hyundai

Reacties

    • 9
    • 0
     
    Racing-Fan 03 december 2018 11:19

    WTCR wordt sterker en sterker.

    • 7
    • 2
     
    Anonieme gebruiker 03 december 2018 11:59

    @Racing-Fan, dus echt tijd voor Coronel om te stoppen

    • 8
    • 1
     
    Anonieme gebruiker 03 december 2018 12:17

    Nu kan Coronel gerust opstappen...

    • 5
    • 1
     
    Anonieme gebruiker 03 december 2018 12:51

    Tom kennende doet hij dat niet maar zou wel een zeer verstandige keuze zijn. Wordt compleet zoek gereden anders.

    • 6
    • 0
     
    Dirk 03 december 2018 12:59

    Farfus, dat had ik niet verwacht. Ik ben niet heel erg onder de indruk van hem de laatste 5 jaar. Catsburg terug is natuurlijk goed nieuws, regelrechte bedreiging voor Tarquini!

    • 6
    • 1
     
    Anonieme gebruiker 03 december 2018 13:08

    Kortom Tom: "Doei!"

    • 7
    • 1
     
    Kladik van Arnhem 03 december 2018 14:05

    Coronel zal wel niet opstappen.....vindt zichzelf veel te belangrijk....maar het zou wel verstandig zijn....over the hill.

    • 5
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 03 december 2018 14:09

    Wordt wel aantrekkelijker om te kijken in 2019..

    • 10
    • 1
     
    Anonieme gebruiker 03 december 2018 15:03

    Tja Tom Coronel. Als hij stopt ( wat wijs zo zijn ) zitten we wel alle Ziggo F1 uitzendingen met zijn geschreeuw opgezadeld.....

    • 6
    • 1
     
    Anonieme gebruiker 03 december 2018 19:57

    Die man overschreeuwd zichzelf volledig waardoor niemand hem nog serieus neemt. Hoop dat Ziggo dat nu ook wel begrijpt.

    • 2
    • 1
     
    Anonieme gebruiker 03 december 2018 19:58

    Doei doei

    • 2
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 04 december 2018 09:30

    Tom is niet de sterkste meer in het veld, maar waar hij dit jaar reed klopt ook echt van geen kant. Zijn slechte prestaties kwamen echt niet alleen door hemzelf.

    • 2
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 04 december 2018 10:06

    Dat laatste klopt wel. Die auto gaat ook voor geen meter.

    • 3
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 04 december 2018 12:53

    @Anonieme gebruiker....Lessennes was toch heel vaak sneller dan Tom. Ook bij hetzelfde team en niet de ervaring van Coronel. Tenzij het chassis van de Nederlander slecht was.

    • 2
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 04 december 2018 16:32

    GIjs van Lennep stopte op een hoogtepunt (na zijn tweede zege op Le Mans), Tom kiest voor de omgekeerde weg. Volgend jaar met Ziggo als hoofdsponsor?

    • 0
    • 1
     
    Anonieme gebruiker 08 december 2018 11:12

    Tsja, als je het voor elkaar krijgt om (naar ik aanneem goed) betaald de wereld rond te reizen en te racen, dan zou ik dat ook doen, ook al rijd je hooguit voor puntjes ipv voor bekers.