Voorwaarden reageren Autosport.nl
U stemt ermee in geen privacy-gevoelige, onjuiste, kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende,
seksueel georiënteerde of anderszins in strijd met de in Nederland geldende wetten, regels en fatsoensnormen aangaande berichten
te plaatsen. Ook godslastering en vloeken is dus niet toegestaan. Tevens stemt u ermee in geen spam, kettingbrieven, advertenties,
sollicitaties of andere niet autosport gerelateerde berichtgeving te plaatsen.
Mocht bovenstaande in uw reactie voorkomen dan zal deze zonder bericht verwijderd worden. Autosport.nl behoudt zich te allen tijde het
recht voor reacties, waarvan de redactie van oordeel is dat deze niet gepast is, zonder opgave van redenen te verwijderen.
De webmasters en beheerders van de reacties zijn niet verantwoordelijk, noch aansprakelijk voor de inhoud van de reacties van bezoekers.
Zij zullen wel proberen ongewenst materiaal zo spoedig mogelijk te verwijderen.
U bent volledig verantwoordelijk voor de inhoud van door u geplaatste berichten en stemt ermee in de eigenaar van deze website te vrijwaren
van eventuele gevolgen van door u geplaatste reacties. De eigenaar van de website behoudt zich het recht voor uw IP-adres vrij
te geven in geval dit rechtens nodig is.
Beheerders hebben het recht alle berichten te verwijderen, bewerken en verplaatsen als zij dit nodig achten. Ook hebben zij het recht om
het reageren op een bepaald artikel te sluiten en daarmee alle geplaatste reacties te verwijderen wanneer zij dit passend vinden.
Daarnaast hebben zij het recht door u geplaatste informatie te gebruiken voor doeleinden die Autosport.nl dienen.
Bij elk door u geplaatst bericht wordt het IP-adres opgeslagen om indien nodig uw reacties te blokkeren wanneer u zich niet aan de bovenstaande regel houdt of uw Internet Service Provider te achterhalen in geval van onwettige actie.
Beheerders zijn niet aansprakelijk voor hackpogingen of de gevolgen van geslaagde hackpogingen.
Indien u zich niet houdt aan deze voorwaarden of aanwijzingen van beheerders en moderators niet opvolgt, kunt u meteen en permanent geblokkeerd worden. Eventueel wordt uw service provider op de hoogte gesteld van uw gedrag.
En ik maar denken dat de DNRT races vooral zijn voor de gezelligheid en het genieten ( conform Huub zijn uitspraken ). Als ik de immense lijst zie van straffen tot aan zelfs een ronde straf dan kan ik alleen maar concluderen dat het DNRT snel op weg is naar een heel verkeerde opzet.
Straffen hebben merendeels te maken met niet comforme pitstops en tracklimits. Niets met onsportief rijgedrag of aanrijdingen. Het was een ouderwets prachtige racedag.
Maar geen ouderwets deelnemers veld. Behoorlijk mager...
Wel weer iets groter dan afgelopen jaar, hopelijk kan het verder groeien! Beetje jammer dat de HARC heeft besloten om de dag hierna een eigen 250 kilometer wedstrijd te houden met auto's (of toch zeker 14 teams daarvan) die eigenlijk in de WEK Divisie 4 hadden kunnen (en moeten...) deelnemen. Daardoor had je nu respectievelijk twee velden van gem. 27 auto's. Divisie 1 was een stuk groter dan andere jaren, dat was goed om te zien! Divisie 2 en 4 vielen tegen. Waar was bv. JR Motorsport in Div. 2? Of Certainty? Hopelijk tekenen zij met de Nieuwjaarsrace weer present, dan kan dit absoluut een mooi startveld worden!
Volgens mij raakte de Dodge sillhouetwagen van Hezemans jr. aan de voorzijde beschadigd, toen het leidende treintje Porsches als gekken op de Gerlachbocht af stoof (ondanks dubbel gezwaaid geel + handgebarende OCA-marshalls, dit omdat collega marshalls brokstukken van een Seat en BMW van de baan wilde halen) en daar bovenop de rem gingen staan. Aan het geluid te horen klapte de Dodge tegen de achterste Porsche aan. Er zal vast nog wel een onboard-filmpje opduiken. Overigens vind ikzelf een startveld van bijna 30 niet "behoorlijk mager", zoals een anonieme melder schrijft.
Het gevecht vooraan in de eerste 2uur was echt geweldig. De zoon van David Hart pakte mooi de koppositie ingaanf Tarzanbocht. Het was inderdaad dom van de Dodge, enig idee wie er reed het eerste uur? JR Motorsport zit volgensmij in de USA vanwege de 24h series.
Geweldig dat Toine Hezemans en Hendriks Motorsport flink investeren in de autosport. Van Loris gaan we nog veel zien!
Van Loris gaan we echt niets meer zien. Mike daarintegen kon het bijzonder goed.
Met de connecties van Mike (en zijn compagnon ex-NASCAR rijder Anthony Kumpen) zie ik Loris Hezemans minimaal een paar races rijden in de K&N Pro Series. Tel daar de steun van Euro NASCAR bij op (vanwege het halen van de rookie titel) en het wordt misschien wel Trucks.