Formule 1

Formule 1: Grand Prix van Vietnam vanaf 2020 op de kalender

Reacties

    • 2
    • 4
     
    Anonieme gebruiker 07 november 2018 12:45

    Geen verrassend nieuws, zat al in de pen. Chase Carey kiest voor nieuwe stratencircuits, niet voor de historie van Zandvoort. Of blijft Bernhard geloven in het sprookje?

    • 3
    • 4
     
    Anonieme gebruiker 07 november 2018 13:06

    Haha nee natuurlijk geen Zandvoort. Waarschijnlijk ook geen Assen.

    • 0
    • 3
     
    Anonieme gebruiker 07 november 2018 14:22

    De kinderachtige en zogenaamde ludieke acties van de liefhebbers van Zandvoort en Assen hebben denk ik de mogelijke komst van de F1 de nek om gedraaid! ipv met ze allen er hard voor werken, vinden ze het belangrijker om de ander zwart te maken.....

    • 3
    • 6
     
    Anonieme gebruiker 07 november 2018 14:46

    Je bedoeld dat de prins blijft liegen over dat zogenaamde voorstel dat hij op zak heeft. Dat noem ik kinderachtig en bovenal een hele slechte beurt gemaakt.

    • 7
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 07 november 2018 15:33

    Nee alle berichten die Assen in de afgelopen maanden heeft verspreid zijn volwassen? Zandvoort heeft iig nog klasse door niet over de ander te praten!

    • 1
    • 0
     
    Michael Breedijk 07 november 2018 21:33

    Circuit ziet er wel leuk uit, hoe spannend het echt wordt zal ook afhangen van de grote van de uitloopstroken. En Zandoort en Assen, denk dat ze beide nog wel kans maken. Denk dat ze bij FOM de beelden of discussies niet of nauwelijks gezien hebben. Waarschijnlijk is achter de schermen veel meer contact tussen de FOM en Zandvoort en Assen dan dat de meeste denken. En hoe mee succes Max Verstappen krijgt hoe groter de kans wordt dat er een race naar Assen of Zandvoort komt.

    • 0
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 08 november 2018 10:09

    Is er nul komma nul contact met de FOM. Het is namelijk een kwestie van even 5 keer 24 miljoen betalen en dat gaat ook nul komma nul procent gebeuren.

    • 0
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 08 november 2018 11:16

    Of er nul komma nul contact met de FOM is weet ik niet, maar dat rekensommetje kan aardig kloppen. In de media wordt alleen maar gepraat over 20+ miljoen terwijl minstens het vijfvoudige moet worden opgehoest. Je moet voor minstens 5 jaar een contract afsluiten. Daar komt bij dat de fee elk jaar met (als ik me niet vergis) 5% wordt verhoogd. Lekkere contracten zijn dat!

    • 0
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 08 november 2018 11:44

    Een GP is praktisch altijd fors verliesgevend. Het is nauwelijks te bevatten hoeveel de Waalse regering voor de GP van België bij heeft moeten passen. De vrije jongens van Liberty / FOM worden slapend rijk, de belastingbetaler mag voor het leeuwendeel het verlies gaan dragen. Business as usual.

    • 0
    • 1
     
    Michael Breedijk 08 november 2018 19:56

    Als de belastingbetaler het verlies moet ophoesten vind ik dan niet zo erg. Zie ik ook een keer iets leuk van mijn belastingcenten. En als ze iets van 30 miljoen per jaar verliezen kost het "maar" 2 euro per persoon. Valt best mee toch. Liever een paar miljoen naar de F1 dan naar die multinationals die voor miljarden aan belasting voordelen krijgen en die voordelen vooral onder zichzelf verdelen,

    • 0
    • 0