Voorwaarden reageren Autosport.nl
U stemt ermee in geen privacy-gevoelige, onjuiste, kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende,
seksueel georiënteerde of anderszins in strijd met de in Nederland geldende wetten, regels en fatsoensnormen aangaande berichten
te plaatsen. Ook godslastering en vloeken is dus niet toegestaan. Tevens stemt u ermee in geen spam, kettingbrieven, advertenties,
sollicitaties of andere niet autosport gerelateerde berichtgeving te plaatsen.
Mocht bovenstaande in uw reactie voorkomen dan zal deze zonder bericht verwijderd worden. Autosport.nl behoudt zich te allen tijde het
recht voor reacties, waarvan de redactie van oordeel is dat deze niet gepast is, zonder opgave van redenen te verwijderen.
De webmasters en beheerders van de reacties zijn niet verantwoordelijk, noch aansprakelijk voor de inhoud van de reacties van bezoekers.
Zij zullen wel proberen ongewenst materiaal zo spoedig mogelijk te verwijderen.
U bent volledig verantwoordelijk voor de inhoud van door u geplaatste berichten en stemt ermee in de eigenaar van deze website te vrijwaren
van eventuele gevolgen van door u geplaatste reacties. De eigenaar van de website behoudt zich het recht voor uw IP-adres vrij
te geven in geval dit rechtens nodig is.
Beheerders hebben het recht alle berichten te verwijderen, bewerken en verplaatsen als zij dit nodig achten. Ook hebben zij het recht om
het reageren op een bepaald artikel te sluiten en daarmee alle geplaatste reacties te verwijderen wanneer zij dit passend vinden.
Daarnaast hebben zij het recht door u geplaatste informatie te gebruiken voor doeleinden die Autosport.nl dienen.
Bij elk door u geplaatst bericht wordt het IP-adres opgeslagen om indien nodig uw reacties te blokkeren wanneer u zich niet aan de bovenstaande regel houdt of uw Internet Service Provider te achterhalen in geval van onwettige actie.
Beheerders zijn niet aansprakelijk voor hackpogingen of de gevolgen van geslaagde hackpogingen.
Indien u zich niet houdt aan deze voorwaarden of aanwijzingen van beheerders en moderators niet opvolgt, kunt u meteen en permanent geblokkeerd worden. Eventueel wordt uw service provider op de hoogte gesteld van uw gedrag.
Die Spitfire vliegt daar ieder weekend rondjes. Wat blijft Brands toch een mooie baan! Daarnaast is de atmosfeer geweldig met vriendelijke marchalls, strak gemaaid gras en commentatoren met verstand van zaken. Een voorbeeld voor de rest van Europa (inclusief Nederland). Het plaatje van Le Shuttle heeft wel erg weinig meerwaarde......Voor de rest, leuk verslag!
Prachtig kampioenschap, jammer dat het wat betreft beelden lastig te volgen is in Nederland. Tot twee jaar terug kon je de races op de ITV website terugkijken maar nu zit erg geo-blocking op. Wat dat betreft doet de ADAC en vele andere organisatoren dat een stuk beter.
Hartstikke leuk allemaal maar ik het in de wandelgangen vernomen dat een zekere heer Whiting op de koffie is geweest in zandvoort. Is onze nationale autosport website nu echt zo slecht op de hoogte ? Of houdt men hier wijselijk haar mond over ? 1
@Anonieme gebruiker. Even goed lezen op de sidebar via FB al 12 uur geleden vermeld
Ja vermeld ja.
Ik kan dit helemaal beamen! Ik ben naar de BTCC race op Snetterton geweest in 2016. Alles was zo toegankelijk! En geen sterallures ook maar ergens te bekennen (okee, behalve Jason Plato dan). Het racen was subliem! Overal grote schermen, zodat je de races ook echt goed kon volgen (nodig want 3x rode vlag, waaronder de inmiddels redelijk bekende bowl-een-cameraman-uit-zijn-toren-met-je-rollende-auto actie). Fantastisch commentaar uit de speakers en het allermooiste? De uitloopronde waar alle toeschouwers staan en applaudisseren voor de rijders!!
Heerlijk! De meeste startvelden zijn ook geweldig, alleen het F4 heeft te maken met moordende concurrentie van Formule Ford en BRDC F3.