Groeten uit ...

Groeten van de DTM Zandvoort 2018

  IMG 6023

Op vrijdagavond waren we aanwezig bij de uitzending van het 'Formule 1 Café' van Ziggo Sport vanuit de studio in Hilversum, waarbij het ditmaal ook over de DTM ging. Oud-Formule 1-coureur Gerhard Berger, de huidige bestuursvoorzitter van de DTM-organisatie ITR, was als gast aanwezig in de studio.
   IMG 6026

Analist Giedo van der Garde, televisie-man Oliver Simon van de DTM-organisatie ITR, redacteur Rick Winkelman van Ziggo Sport en presentator Rob Kamphues, die zelf dit weekeinde met de Wolf van Bas Koeten Racing ook op Zandvoort actief was.
  IMG 6030

Het Formule 1-café loopt langzaam vol voorafgaand aan de uitzending.
  IMG 6036

DTM op de autocue
  IMG 6047

Gerhard Berger zat tijdens de uitzending goed op zijn praatstoel en vertelde prachtige anekdotes uit zijn Formule 1-loopbaan, maar sprak ook over de DTM en de toekomst van de serie.
 

Reacties

    • 3
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 19 juli 2018 15:27

    Leuke verhalen!

    • 1
    • 0
     
    Dirk 19 juli 2018 21:05

    Heel slim die Bierharten, knap staaltje 'ken je klant'. Tsja dat parkeren bij DTM blijft een drama. Als je te laat bent moet je gewoon vanuit Bloemendaal lopen. Been there, done that.

    • 1
    • 0
     
    El Rato 20 juli 2018 15:23

    Mooi verhaal, mooie foto's en een mooi evenement. Kritische noot? Ja, het programmaboekje klopte vwb tijden en deelnemers voor geen meter. En dat is niet wat deze klasse verdient.

    • 1
    • 4
     
    Anonieme gebruiker 20 juli 2018 18:40

    Wat de toeschouwer verdient. De klasse DTM is al lang over zijn hoogtepunt heen wat mij betreft.

    • 1
    • 2
     
    ace1 21 juli 2018 12:28

    @Anonieme gebruiker met het nieuwe reglement in 2020 die gelijk is het met Japanse Super GT waardoor er 2 liter motoren komen die 100 pk meer krijgen wordt het DTM interessant voor nieuwe fabrikanten on in te stappen, in 2020 gaan de geruchten dat Aston Martin, Maserati, Lexus en Honda interesse hebben om in te stappen.

    • 0
    • 1
     
    Racing-Fan 21 juli 2018 18:22

    Waarom wordt het interessanter? B.v. Aston Martin en Maserati hebben bij mijn weten helemaal geen 2L turbo-motoren in hun straatauto's.

    • 1
    • 2
     
    ace1 22 juli 2018 10:16

    @Racing-Fan Aston Martin laat nu al V8 motoren bij AMG bouwen, daar zouden ze ook 2 liter turbo motoren kunnen laten bouwen, ook Honda zou bereid zijn om Aston Martin 2 liter turbo motoren te leveren. Maserati kan shoppen bij Alfa Romeo die wel 2 liter turbo motoren heeft.

Reageer anoniem op dit bericht

Je reageert anoniem op dit bericht. Onderaan deze pagina kun je inloggen op Autosport.nl (of een account aanmaken) zodat je onder je eigen naam kunt reageren. Je kunt dan ook een eigen avatar gebruiken en je hebt direct toegang tot het Autosport.nl-forum.

Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.

Login om onder jouw naam te reageren

Registreren
Autosport.nl Hét autosport magazine op Internet
Autosport.nl Hét autosport magazine op Internet