VLN

Yelmer Buurman zorgt na herstart 24U Nürburgring voor spektakel. Zesde overwinning voor Manthey Racing

Reacties

    • 1
    • 17
     
    Anonieme gebruiker 13 mei 2018 18:12

    Niet van gezien. Niets van gehoord. Eurosport had de GIRO en uiteraard lekker op Ziggo naar Max gekeken. Diezelfde Max Verstappen komt overigens volgende week 2 dagen lang naar CPZ. Gaat echt een gekkenhuis worden ben ik bang. Ik hou jullie op de hoogte in tegenstelling tot deze website...

    • 3
    • 1
     
    ace1 13 mei 2018 21:48

    @Anonieme gebruiker wedden dat deze website wel er aandacht aanbesteed, dat deden ze vorig jaar ook. http://autosport.nl/klasse/nieuws/28694/20-en-21-mei-jumbo-racedagen-driven-by-max-verstappen-op-circuit-zandvoort-lang

    • 4
    • 0
     
    Racing-Fan 13 mei 2018 21:53

    Als je moet kiezen tussen F1 en de 24 uren van de Nurburgring dan is de keuze eenvoudig: N24. Dit jaar helaas weinig van de race gezien maar van wat ik heb gezien was weer geweldige autosport.

    • 3
    • 0
     
    Dirk 13 mei 2018 22:04

    Geweldige race, met volop drama, Crashes van Vantoor, van der linde en 911 Porsche... De Glickenhaus heb ik weinig gezien trouwens, hoe was het daarmee?

    • 0
    • 0
     
    Rush 14 mei 2018 11:54

    Ik heb wederom 4 dagen genoten, dit was mijn 20e maal met inderdaad weer volop drama, spanning, mooi weer en Zondag, vrij mistig en nat ;-). @ Dirk ; De Glickenhaus, had in het beging een probleem en gisterenochtend een aanrijding wat ook weer tijd kostte, ze zijn ald 19e geeindigd. Volgend jaar komen zij met een nieuw model, erg lijkend op de Ferrari 488, dus mooi;-).

    • 2
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 14 mei 2018 11:55

    Via de website van 24h was er online een 25 uurs uitzending met live beelden en uitstekend commentaar van de mannen van radio le mans. Tevens live timing en je kon van diverse teams onboard beelden bekijken. Heb ademloos de nachtritten en de ritten zondagmorgen in de regen zitten kijken. Zoals in verslag vermeld reed Yelmer Buurman snelste tijden op de zondagmiddag in de regen. Glickenhaus reed rond de 12e plek gehele wedstrijd maar na code rood vielen ze terug naar iets van de 19e plek geloof ik.

    • 0
    • 0
     
    Rush 14 mei 2018 11:56

    Correctie eerder geschreven bericht : begin is zonder g op het einde en ald is als ;-).

    • 3
    • 0
     
    Willem J. Staat 14 mei 2018 14:33

    @Anonieme gebruiker Niets gehoord niets gezien? Vreemd want de huidige generatie weet de livestreams toch overal te vinden. De directeur van Vodafone Duitsland verkondigde vol trots na afloop dat de livestream van de 24U zes miljoen kijkers trok..............

    • 0
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 14 mei 2018 21:39

    24 uurs race was ook in zijn geheel op RTL Nitro te zien. Vrij kanaal te ontvangen via een schotel op de Astra satelliet. Deze hadden een eigen groep deskundige commentatoren, zowel in de studio als in de paddock o.a. Dirk Adorf, Christian Menzel, Peter Reichert incl. veel interviews met diverse coureurs. De Vodafone lifestream werd op het circuit gepromoot door o.a. Patrick Simon. Deze reed samen met Bernd Schneider in een Mercedes AMG GT4. Fantastische race inderdaad. Alleen de zondag niet op het circuit geweest door het het slechte weer en dat gedeelte van de race dus op TV gezien.