TCR Series

WTCR: Bernhard van Oranje met 'wildcard' aan de start tijdens FIA WTCR op Circuit Zandvoort

Reacties

    • 11
    • 1
     
    Anonieme gebruiker 30 april 2018 17:05

    Leuk voor de PR, maar geef toch een echt Nederlands talent een kans! Niet bepaald een kampioenschap voor hobby-rijders. Met alle respect voor het fantastische werk dat BvO doet voor het circuit hoor.

    • 1
    • 2
     
    Anonieme gebruiker 30 april 2018 17:29

    Non-nieuws. Zijn grote wens: geen schade rijden! LOL

    • 15
    • 1
     
    Racing-Fan 30 april 2018 17:42

    Jammer, had toch liever een Niels Langeveld of Jaap van Lagen aan de start gezien.

    • 9
    • 1
     
    Anonieme gebruiker 30 april 2018 18:23

    Vanuit autosportief perspectief gezien zie ik de meerwaarde van BvO niet echt, als je de TCR serieus neemt moet je een écht talent de kans geven zich in de kijker te rijden.

    • 6
    • 1
     
    Anonieme gebruiker 30 april 2018 19:47

    Niet doen. Kerel wordt helemaal zoek gereden.

    • 10
    • 1
     
    Dirk 01 mei 2018 08:26

    Ik zie dit als bewijs dat Circuit Zandvoort steeds meer een speeltuin voor de elite wordt en niet voor de échte autosport waar het gaat om talent.

    • 2
    • 1
     
    Anonieme gebruiker 01 mei 2018 10:20

    @Dirk, dat was de autosport altijd al.

    • 3
    • 1
     
    hansfohr 01 mei 2018 11:32

    Had liever een jonge talentvolle coureur een wildcard toebedeeld. Wie zijn die acht voormalige wereldkampioenen waar Bernhard tegen den strijde trekt?

    • 4
    • 3
     
    Anonieme gebruiker 01 mei 2018 11:56

    Wat een gezellige reacties... Toch mooi dat het kan! Waar zou CPZ zijn zonder BvO? Maar in Nederland is het glas blijkbaar altijd half leeg... De kroonprins van Zweden racet ook, ze werken er hard genoeg voor!

    • 4
    • 1
     
    Dirk 01 mei 2018 12:04

    Het lijkt er steeds meer op dat we steeds verder weg gaan van kwalitatief goede autosport. Sensatie lijkt het meest belangrijk, neem bijvoorbeeld de Ladies Race. Leuk en aardig voor de bobo's die meedoen, grappig voor de dagjesmensen. Maar dit lijkt me niet dé manier een kwalitatief goede autosport cultuur te kweken. Daarbij zou juist WTCR met Tom Coronel een uithangbord zijn (om mensen te trekken) en die blijven plakken omdat een jong NL talent het goed doet (Willem Meijer, Bas Schouten, etc.)

    • 4
    • 1
     
    Anonieme gebruiker 01 mei 2018 12:10

    Onze Koninklijke Hoogheid! Eerst twee jaar als gast in de TT Cup, in de achterhoede. In 2016 met een Ligier GP3 op Le Mans in de eerste ronde in de zandbak. Wat voegt BvO eigenlijk toe? Niets. Zet Jaap van Lagen of een coureur van dienovereenkomstig kaliber in die auto.

    • 2
    • 1
     
    Anonieme gebruiker 01 mei 2018 13:32

    Helaas.. BvO mag geluk hebben als hij voor Szabo of Nagy kan blijven. Met de in de BOP toch al zwakke Audi zal hij ongetwijfeld tekenen voor de rode lantaarn. Laten we hopen dat de laatste Wildcard daadwerkelijk naar Top Run met hun Subaru gaat, met hopelijk Gigi Ferrara of Stefano Comini achter het stuur..

    • 4
    • 2
     
    Bram Knot 01 mei 2018 15:48

    PR-matig natuurlijk een prima zet voor zowel CPZ als de WTCR-organisatie, maar vanuit sportief oogpunt had ik toch liever gezien hoe Niels Langeveld het had gedaan in dit veld...

    • 8
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 01 mei 2018 19:19

    Wie betaalt bepaalt zo simpel is het hier gewoon. Bernard zit te wachten tot het bouwen aan de kuststrook wordt vrijgegeven. Wellicht kan iemand hier even op inhaken want het gaat hier om gemeente politiek. Bernard of oom Dagobert wil grote hotels gaan realiseren waar nu de camping van Bert Pompen ligt. Ondertussen roept de man een paar keer per jaar dat de formule 1 terugkeert maar Zandvoort om iedereen koest te houden. U gelooft toch ook niet meer in Sinterklaas ???

    • 3
    • 1
     
    driftje 01 mei 2018 22:00

    Niels Langeveld had in die auto moeten zitten.

    • 1
    • 1
     
    Anonieme gebruiker 02 mei 2018 00:47

    Ongetwijfeld gaat Bennie zijn vastgoed verder uitbreiden, dus ook aan de kust. Bernhard Jr. = F&S Properties 2.0 !

    • 7
    • 1
     
    Anonieme gebruiker 02 mei 2018 13:58

    Niels of Jaap in die auto. Ik denk dat zij met de kop mee kunnen en daarmee op wereld niveau een podium geven aan topnederlandse auto sport. Nu worden we op wereld niveau bekeken als een stel amateurs met de huidige rijders. Lijkt in eerste instantie goed voor de pr zo, maar als je stapje verder denkt is dit een gemiste kans en een slechte pr voor de nederlandse autosport .

    • 1
    • 0
     
    driftje 03 mei 2018 23:50

    Wie is Michael Verhagen trouwens?

    • 0
    • 0
     
    Dirk 04 mei 2018 08:55

    Supercarchallenge rijder, diverse TCR races gereden, 30 jaar, een paar supercarchallenge podia als hoogtepunt volgens mij