Voorwaarden reageren Autosport.nl
U stemt ermee in geen privacy-gevoelige, onjuiste, kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende,
seksueel georiënteerde of anderszins in strijd met de in Nederland geldende wetten, regels en fatsoensnormen aangaande berichten
te plaatsen. Ook godslastering en vloeken is dus niet toegestaan. Tevens stemt u ermee in geen spam, kettingbrieven, advertenties,
sollicitaties of andere niet autosport gerelateerde berichtgeving te plaatsen.
Mocht bovenstaande in uw reactie voorkomen dan zal deze zonder bericht verwijderd worden. Autosport.nl behoudt zich te allen tijde het
recht voor reacties, waarvan de redactie van oordeel is dat deze niet gepast is, zonder opgave van redenen te verwijderen.
De webmasters en beheerders van de reacties zijn niet verantwoordelijk, noch aansprakelijk voor de inhoud van de reacties van bezoekers.
Zij zullen wel proberen ongewenst materiaal zo spoedig mogelijk te verwijderen.
U bent volledig verantwoordelijk voor de inhoud van door u geplaatste berichten en stemt ermee in de eigenaar van deze website te vrijwaren
van eventuele gevolgen van door u geplaatste reacties. De eigenaar van de website behoudt zich het recht voor uw IP-adres vrij
te geven in geval dit rechtens nodig is.
Beheerders hebben het recht alle berichten te verwijderen, bewerken en verplaatsen als zij dit nodig achten. Ook hebben zij het recht om
het reageren op een bepaald artikel te sluiten en daarmee alle geplaatste reacties te verwijderen wanneer zij dit passend vinden.
Daarnaast hebben zij het recht door u geplaatste informatie te gebruiken voor doeleinden die Autosport.nl dienen.
Bij elk door u geplaatst bericht wordt het IP-adres opgeslagen om indien nodig uw reacties te blokkeren wanneer u zich niet aan de bovenstaande regel houdt of uw Internet Service Provider te achterhalen in geval van onwettige actie.
Beheerders zijn niet aansprakelijk voor hackpogingen of de gevolgen van geslaagde hackpogingen.
Indien u zich niet houdt aan deze voorwaarden of aanwijzingen van beheerders en moderators niet opvolgt, kunt u meteen en permanent geblokkeerd worden. Eventueel wordt uw service provider op de hoogte gesteld van uw gedrag.
Maar ze reed ook de 24 uur van Le Mans in een Roock Porsche 993 Turbo
@Anonieme gebruiker. Niet echt relevant meer, als je de laatste 15 jaar fabrieksrijdster voor BMW bent geweest. Dan is dit nogal een overstap.
Beste Willem wat jij niet weet of relevant vindt wil een ander misschien wel weten.
@Anonieme gebruiker. Niet weet? Ik loop al 41 jaar rond en daarbij heeft Mevr. Hürtgen vanaf het begin van haar carrière in diverse categorieën mijn pad gekruist. In de bovenstaande context is het alleen maar van belang dat zij binnen het ADAC GT Masters circus van werkgever verandert. Niet dat zij ooit een "blauwe maandag" in een andere serie actief was.
Goede stap van haar, heeft haar BMW sporen zeker verdiend, met name voor Schubert veel goed werk gedaan. Dan nu een nieuwe stap, zal haar goed gaan volgen.
De vraag stellen is hem beantwoorden Willem
Er zijn overigens geruchten dat Schubert ook BMW gaat verlaten en de twee Honda's gaat runnen.
@Willem: Is toch leuk die extra info? Niet alles zo persoonlijk opvatten. De Roock Porsches kan ik me ook nog vaag herinneren. Is inmiddels volgens mij ook alweer 15 jaar geleden dat die nog actief waren op het circuit.