GT

GT: Claudia Hürtgen met RWT Racing Corvette C7 GT3-R in ADAC GT Masters

Reacties

    • 4
    • 2
     
    Anonieme gebruiker 22 februari 2018 18:20

    Maar ze reed ook de 24 uur van Le Mans in een Roock Porsche 993 Turbo

    • 6
    • 3
     
    Willem J. Staat 22 februari 2018 19:01

    @Anonieme gebruiker. Niet echt relevant meer, als je de laatste 15 jaar fabrieksrijdster voor BMW bent geweest. Dan is dit nogal een overstap.

    • 4
    • 4
     
    Anonieme gebruiker 23 februari 2018 12:42

    Beste Willem wat jij niet weet of relevant vindt wil een ander misschien wel weten.

    • 3
    • 2
     
    Willem J. Staat 23 februari 2018 18:13

    @Anonieme gebruiker. Niet weet? Ik loop al 41 jaar rond en daarbij heeft Mevr. Hürtgen vanaf het begin van haar carrière in diverse categorieën mijn pad gekruist. In de bovenstaande context is het alleen maar van belang dat zij binnen het ADAC GT Masters circus van werkgever verandert. Niet dat zij ooit een "blauwe maandag" in een andere serie actief was.

    • 1
    • 0
     
    Rush 23 februari 2018 22:41

    Goede stap van haar, heeft haar BMW sporen zeker verdiend, met name voor Schubert veel goed werk gedaan. Dan nu een nieuwe stap, zal haar goed gaan volgen.

    • 3
    • 1
     
    Anonieme gebruiker 24 februari 2018 03:30

    De vraag stellen is hem beantwoorden Willem

    • 0
    • 0
     
    Racing-Fan 25 februari 2018 14:41

    Er zijn overigens geruchten dat Schubert ook BMW gaat verlaten en de twee Honda's gaat runnen.

    • 0
    • 0
     
    Racing-Fan 25 februari 2018 14:45

    @Willem: Is toch leuk die extra info? Niet alles zo persoonlijk opvatten. De Roock Porsches kan ik me ook nog vaag herinneren. Is inmiddels volgens mij ook alweer 15 jaar geleden dat die nog actief waren op het circuit.