Racing Shows

Racing Shows: Interclassics Maastricht bestaat 25 jaar


interclassics-2018-5

Oud maar fijn: de oer-Renault uit 1902.

interclassics-2018-6

2018 WS Renault Cockpit

Van Parijs naar Wenen hierin...

interclassics-2018-7

Probeer 'm maar eens recht op de foto's te krijgen, deze Bugatti!

2018 WS Bugatti

Ook collega Willem Staat lukte het niet...

2018 WS Maserati

Een fraaie machine op Hollands kenteken: Maserati A6GCS.

2018 WS 007

Op dat 'podium' ook de DB5 van James Bond.

2018 WS Aston Martin

En daartegenover, bij Noble House, wellicht de nieuwste Aston van 007?

interclassics-2018-8

Gelukkig, toch nog een F1-auto!

interclassics-2018-9

Prachtige lijnen kent deze F187/88C van Gerhard Berger.

interclassics-2018-11

En nee, ook vanuit deze hoek is de camber niet uit de Bugatti te fotograferen.

interclassics-2018-12

Verder kijken? Bijvoorbeeld naar deze tweedimensionale raceauto's?

Reacties

    • 0
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 3 dagen geleden

    Met een M3 E30 op een beurs als deze, is helemaal niks mis. Maar wat een Porsche Macan, een afschuwelijk ordinaire Porsche Panamera (tsja, slechte smaak is niet strafbaar) heel veel nieuwe Audi's , Mercedessen of BMW Z4's op een classic beurs te zoeken hebben is mij een vraag. Evenals het feit dat op Marktplaats tegen het hoogste bod standplaatsen werden aangeboden, dat terwijl er voor liefhebbers met goede, mooie klassiekers die wel een toegevoegde waarde hebben voor bezoekers, geen plaats was toebedeeld.

    • 0
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 3 dagen geleden

    Daar sluit ik me bij aan. Ik heb van professionele standhouders en handelaren begrepen dat ook zij vonden dat er veel te veel jonge auto's stonden. Moderne, dure en gepimpte wagens, waar reguliere autohandelaren mee in hun maag zitten en die ze in Maastricht hopen te slijten. Kritiek op de organisatie leveren durft bijna niemand. Dit omdat men bang is de plaats voor een volgende keer kwijt te spelen. Zeker voor oldtimer-handleren uit de regio is Mecc Interclassics essentieel om op vertegenwoordigd te zijn.

Reageer anoniem op dit bericht

Je reageert anoniem op dit bericht. Onderaan deze pagina kun je inloggen op Autosport.nl (of een account aanmaken) zodat je onder je eigen naam kunt reageren. Je kunt dan ook een eigen avatar gebruiken en je hebt direct toegang tot het Autosport.nl-forum.

Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.

Login om onder jouw naam te reageren

Registreren
Autosport.nl Hét autosport magazine op Internet
Autosport.nl Hét autosport magazine op Internet