Voorwaarden reageren Autosport.nl
U stemt ermee in geen privacy-gevoelige, onjuiste, kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende,
seksueel georiënteerde of anderszins in strijd met de in Nederland geldende wetten, regels en fatsoensnormen aangaande berichten
te plaatsen. Ook godslastering en vloeken is dus niet toegestaan. Tevens stemt u ermee in geen spam, kettingbrieven, advertenties,
sollicitaties of andere niet autosport gerelateerde berichtgeving te plaatsen.
Mocht bovenstaande in uw reactie voorkomen dan zal deze zonder bericht verwijderd worden. Autosport.nl behoudt zich te allen tijde het
recht voor reacties, waarvan de redactie van oordeel is dat deze niet gepast is, zonder opgave van redenen te verwijderen.
De webmasters en beheerders van de reacties zijn niet verantwoordelijk, noch aansprakelijk voor de inhoud van de reacties van bezoekers.
Zij zullen wel proberen ongewenst materiaal zo spoedig mogelijk te verwijderen.
U bent volledig verantwoordelijk voor de inhoud van door u geplaatste berichten en stemt ermee in de eigenaar van deze website te vrijwaren
van eventuele gevolgen van door u geplaatste reacties. De eigenaar van de website behoudt zich het recht voor uw IP-adres vrij
te geven in geval dit rechtens nodig is.
Beheerders hebben het recht alle berichten te verwijderen, bewerken en verplaatsen als zij dit nodig achten. Ook hebben zij het recht om
het reageren op een bepaald artikel te sluiten en daarmee alle geplaatste reacties te verwijderen wanneer zij dit passend vinden.
Daarnaast hebben zij het recht door u geplaatste informatie te gebruiken voor doeleinden die Autosport.nl dienen.
Bij elk door u geplaatst bericht wordt het IP-adres opgeslagen om indien nodig uw reacties te blokkeren wanneer u zich niet aan de bovenstaande regel houdt of uw Internet Service Provider te achterhalen in geval van onwettige actie.
Beheerders zijn niet aansprakelijk voor hackpogingen of de gevolgen van geslaagde hackpogingen.
Indien u zich niet houdt aan deze voorwaarden of aanwijzingen van beheerders en moderators niet opvolgt, kunt u meteen en permanent geblokkeerd worden. Eventueel wordt uw service provider op de hoogte gesteld van uw gedrag.
Met een M3 E30 op een beurs als deze, is helemaal niks mis. Maar wat een Porsche Macan, een afschuwelijk ordinaire Porsche Panamera (tsja, slechte smaak is niet strafbaar) heel veel nieuwe Audi's , Mercedessen of BMW Z4's op een classic beurs te zoeken hebben is mij een vraag. Evenals het feit dat op Marktplaats tegen het hoogste bod standplaatsen werden aangeboden, dat terwijl er voor liefhebbers met goede, mooie klassiekers die wel een toegevoegde waarde hebben voor bezoekers, geen plaats was toebedeeld.
Daar sluit ik me bij aan. Ik heb van professionele standhouders en handelaren begrepen dat ook zij vonden dat er veel te veel jonge auto's stonden. Moderne, dure en gepimpte wagens, waar reguliere autohandelaren mee in hun maag zitten en die ze in Maastricht hopen te slijten. Kritiek op de organisatie leveren durft bijna niemand. Dit omdat men bang is de plaats voor een volgende keer kwijt te spelen. Zeker voor oldtimer-handleren uit de regio is Mecc Interclassics essentieel om op vertegenwoordigd te zijn.
Om nieuwe auto's te zien rij ik geen 450km. ga wel naar de dealer om de hoek dit is geen classic beurs meer. Het draait meer om geld Ben meerdere malen geweest en dit was misschien wel de laatste