Formule RP1

Formule RP1: Al racen vanaf je 14e jaar. Dubbele rijtijd (UPDATE)

Reacties

    • 8
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 08 januari 2018 12:46

    500 euro voor een dagje trappen is niet duur.

    • 3
    • 1
     
    Dirk 08 januari 2018 13:52

    Kleine investering voor een serieuze rijder. Is er al een concrete agenda bekend? Ik hoorde 1x zolder, 2x Assen en 5x zandvoort of iets dergelijks

    • 0
    • 0
     
    TCRacing 08 januari 2018 17:50

    Bij de introductie werd er gepraat over 3x Zandvoort, 2x Assen en 1x Zolder

    • 10
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 08 januari 2018 20:39

    Ik hoop echt dat dit van de grond komt , we hebben al zo weinig raceserie's op dit moment . Dit is een hele mooi opstap voor de karter die verder wil.

    • 1
    • 21
     
    Anonieme gebruiker 08 januari 2018 21:13

    Komt niets van terecht. Let maar op.

    • 20
    • 1
     
    Anonieme gebruiker 08 januari 2018 21:36

    Als niemand wat doet, weet je zeker dat er niets gebeurt

    • 5
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 09 januari 2018 12:45

    Prima initiatief van mensen die weten hoe het werkt. Ook gedurfd want er zijn een flink aantal voorbeelden die het niet haalden. Maar met Michael, Sebastiaan en zijn team moet het lukken !

    • 0
    • 9
     
    Anonieme gebruiker 09 januari 2018 14:55

    Gaat m echt niet worden.

    • 0
    • 8
     
    Anonieme gebruiker 09 januari 2018 15:46

    Gezien de vraag om rijders voor alleen de testdag al ben ik bang voor een stille dood...

    • 10
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 09 januari 2018 20:53

    Wat een boel azijnzeikers. Anoniem van achter hun bureautje hun verveling uitend. Jammer. Geef het een kans. Een zakenman als Bleekemolen was er niet aan begonnen als hij er geen heil in zag. Hij is geen filantroop! Erik de Fotograaf

    • 2
    • 0
     
    Racing-Fan 09 januari 2018 21:15

    Ik heb ook mijn twijfels maar als niemand niks onderneemt weet je zeker dat het nooit niks meer wordt.

    • 7
    • 2
     
    ace1 09 januari 2018 21:28

    Alles valt of staat met hoe druk de stand van Bleekemolen op de kartbeurs in Kartbeurs Lelystad bezocht gaat worden. Ook de Belgische autosport media besteedt aandacht aan de Formule RP1, ook daar is interesse heb ik uit betrouwbare bron vernomen.

    • 10
    • 0
     
    healeyjan 09 januari 2018 22:55

    Mensen, wees eens een beetje enthousiast. We weten allemaal dat er vaak klasses overstuur gaan. Maar je moet wat, toch? Dan is het lovenswaardig dat deze initiatieven er komen. Talent is er, maar komt vaak niet aan de bak. Als e.e.a. betaalbaar is, zou je er maar zo een leuke kweekvijver bij hebben. Naast het DNRT en de andere bestaande organisaties is dit toch gewoon leuk......... Succes Bleekemolens met dit initiatief!

    • 1
    • 5
     
    Anonieme gebruiker 10 januari 2018 23:00

    Prachtig initiatief, dat staat buiten kijf. Maar heel simpel: er is geen markt voor in NL

    • 6
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 11 januari 2018 10:02

    Prima dat er initiatief wordt genomen. Zou prachtig zijn en een welkome aanvulling. Zeker nu we ook Fiesta's krijgen! Het is echter niet makkelijk en dat weet Bleekemolen ook niet, maar zij steken wel de nek uit en dat moeten we met zn allen toejuichen!

    • 4
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 14 januari 2018 11:12

    Prima dat iemand eindelijk (!) zijn nek uitsteekt. Een klassesponsor (Van Eerd?) zou een enorme boost zijn, je moet toch gauw aan een budget van 60 mille per jaar denken. Dat is - behoudens rich kids - voor weinigen weggelegd die niet over sponsoring beschikken. Succes Bleek!