Voorwaarden reageren Autosport.nl
U stemt ermee in geen privacy-gevoelige, onjuiste, kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende,
seksueel georiënteerde of anderszins in strijd met de in Nederland geldende wetten, regels en fatsoensnormen aangaande berichten
te plaatsen. Ook godslastering en vloeken is dus niet toegestaan. Tevens stemt u ermee in geen spam, kettingbrieven, advertenties,
sollicitaties of andere niet autosport gerelateerde berichtgeving te plaatsen.
Mocht bovenstaande in uw reactie voorkomen dan zal deze zonder bericht verwijderd worden. Autosport.nl behoudt zich te allen tijde het
recht voor reacties, waarvan de redactie van oordeel is dat deze niet gepast is, zonder opgave van redenen te verwijderen.
De webmasters en beheerders van de reacties zijn niet verantwoordelijk, noch aansprakelijk voor de inhoud van de reacties van bezoekers.
Zij zullen wel proberen ongewenst materiaal zo spoedig mogelijk te verwijderen.
U bent volledig verantwoordelijk voor de inhoud van door u geplaatste berichten en stemt ermee in de eigenaar van deze website te vrijwaren
van eventuele gevolgen van door u geplaatste reacties. De eigenaar van de website behoudt zich het recht voor uw IP-adres vrij
te geven in geval dit rechtens nodig is.
Beheerders hebben het recht alle berichten te verwijderen, bewerken en verplaatsen als zij dit nodig achten. Ook hebben zij het recht om
het reageren op een bepaald artikel te sluiten en daarmee alle geplaatste reacties te verwijderen wanneer zij dit passend vinden.
Daarnaast hebben zij het recht door u geplaatste informatie te gebruiken voor doeleinden die Autosport.nl dienen.
Bij elk door u geplaatst bericht wordt het IP-adres opgeslagen om indien nodig uw reacties te blokkeren wanneer u zich niet aan de bovenstaande regel houdt of uw Internet Service Provider te achterhalen in geval van onwettige actie.
Beheerders zijn niet aansprakelijk voor hackpogingen of de gevolgen van geslaagde hackpogingen.
Indien u zich niet houdt aan deze voorwaarden of aanwijzingen van beheerders en moderators niet opvolgt, kunt u meteen en permanent geblokkeerd worden. Eventueel wordt uw service provider op de hoogte gesteld van uw gedrag.
Benieuwd naar de kalender. Al iets bekend?
Prima initiatief, sponsoring is zeker voor de minder welgestelde talenten wél noodzakelijk. Kan er een algemene sponsor gevonden worden? Van Eerd bijvoorbeeld? Wens jullie heel veel succes!
Formule RP1 = Signatech Formule Renault 1.6 auto, lekker degelijk en betaalbaar. Goed concept met Bleekemolen er achter, laat die oude tijden maar herleven!
Heel goed bedacht door Bleekemoelen en de Knaf. Hoppenlijk komt er een mooi startveld . Zoals in 1 van de reacties hierboven al is geschreven zou het mooi zijn om de kosten naar beneden te krijgen door 1 of meerdere klassesponsers. Ik hoop echt dat dit van de grond komt !
Wat een weelde. Voor het nieuwe seizoen maar liefst 2 nieuwe single seater klassen. Naast deze Formule RP1 ook een initiatief van Harry Maessen, Peter Grondel en KNAF-voorzitter Peter Dorn met de Reynard Formula Chryslers uit 2001. Voor een budget van rond de 60k Euro prestaties die tussen Formule Renault 2.0 en Formule 3 liggen.
Mooi idee laten we hopen dat het werkt.....
Racing-Fan, kun je dat nog wat meer onderbouwen? Ik weet Maessen daar tien jaar terug mee bezig was, maar kan me niet voorstellen dat hij daar leven in wil blijven blazen. Anderszijds, als iemand zijn stempel op de autosport wil zetten is het Maessen wel, voor goed of slecht.
@Quintin: Dat staat in het decembernummer van het blad Start. In het volgende nummer meer info. Ik kan op internet nog niets vinden.
66500,- euro doe ff normaal.
@Anonieme gebruiker dat is goedkoop. SMP F4 NEZ kost €100.000 voor een seizoen, ADAC F4 en Italiaans F4 kost €200.000 per seizoen. Eurocup Formule Renault 2.0 kost €320.000 per seizoen. FIA EK Formule 3 kost €600.000 per seizoen.
@Anonieme gebruiker je bent als sporter nu eenmaal van sponsors afhankelijk als je goed bent in de karts krijg je zo en zo wel een of meerdere sponsors.
Denk dat deze klasse niet eens van start gaat bij gebrek aan belangstelling.
@Anonieme gebruiker wat ben je negatief, de KNAF en de RACB ondersteunen dit mooie initiatief dat zijn de autosport federaties van Nederland en Belgie.
Het zou mooi zijn als de kampioen van deze klasse, als prijs, het jaar daarop in ADAC F4 bij bijvoorbeeld van Amersfoort kan rijden, misschien iets voor Red Bull om dit te sponseren ? Leuke motivatie om in deze klasse te gaan rijden en weer een volgende stap voor de kampioen.
@Anonieme gebruiker kun je ook lezen? De Nederlandse kampioen van de Formule RP1 gaat namelijk testen in de Formule 4-bolide van MP Motorsport en krijgt ondersteuning bij een overstap naar deze volgende trede op de formulewagenladder. De Nederlandse nummers twee en drie van het Formule RP1 kampioenschap krijgen een test aangeboden in de Formule 4-bolide van MP Motorsport. wat is er mis met dit prijzenpakket. SMP F4 NEZ kost €100.000 voor een seizoen, ADAC F4 kost €200.000 per seizoen.
Een test is iets anders dan echt te gaan rijden......
Ace 1 hou ff je klep dicht.
Mooi initiatief van Bleekemolen, niet lullen maar poetsen. Succes mannen!
Super leuk. Het slaat alleen nergens op.
De tijd zal het leren. Economie trekt aan dus wellicht makkelijker om sponsoring te verktijgen. Maar €67+ K blijft een hoop geld. Ben benieuwd hoe groot het startveld wordt. Helaas zijn we al blij met 10-12 auto’s maar het moet natuurlijk 20+ zijn om serieus genomen te worden. P.s. die chryslers zijn pakhuizen P.s2 @ Ace: een bomberpilot kan nooit ace worden, dus ander plaatje (fighter)
Misschien wordt het toch eens tijd om reacties niet meer anoniem te laten verlopen, als er steeds vaker 'vervelend' naar elkaar wordt gereageerd....
@Marcel ten Caat je hebt een punt hiermee.
@Marcel ten Caat, dat klopt, opmerkingen "of je niet kan lezen" of je klep dicht" horen hier niet thuis
Volgend jaar zo'n RP1 tijdens een Race Experience van Bleekemolen rijden. Helaas achter een Clio o.i.d., dus heel hard zal het niet gaan, maar ongetwijfeld een toffe ervaring!
Ik kan me bijna niet voorstellen dat deze auto's nog particuliere ingezet gaan worden tijdens een raceplanet dagje. Mocht dit wel zo zijn dan springen de tranen in mijn ogen.
Ik kan mij voorstellen dat ze de RP1's die tijdens de RE worden gebruikt, niet voor het echte werk gebruiken.
Ik neem aan dat de auto's in bezit blijven bij Race Planet en daar in onderhoud blijven (zoals ook de FFSA Academy werkt).
Dat is juist Dirk. Pikant detail dat de auto's nu ingezet worden voor particulieren die een dagje komen rijden op CPZ.
Dat is juist Dirk. Pikant detail dat de auto's nu ingezet worden voor particulieren die een dagje komen rijden op CPZ.
Ja achja, dan komt de motor etc. een keer op temperatuur, staan ze in ieder geval niet stil. In tegenstelling tot die ex-Formule Chrysler auto's van Harry Maessen.
Achja geintje kost wel 66 mille