TCR International

TCR: Nieuwe FIA WTCR-serie volgend jaar naar Zandvoort

Reacties

    • 12
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 22 december 2017 09:22

    Mooi dat WTCR komt. Jammer op het Verstappen weekend. Dat weekend komen er veel Verstappen fans maar of dat allemaal autosport fans zijn......

    • 2
    • 0
     
    Dirk 22 december 2017 09:27

    Wel aantrekkelijk voor coureurs en sponsoren! En gezien het aantal stratencircuits snap ik het maximum aantal coureurs per race heel goed.

    • 0
    • 1
     
    Anonieme gebruiker 22 december 2017 10:11

    Die combi met de 24 Stunden en de Familiedagen is zeer begrijpelijk, dat moet je dan wel zien als bijprogramma.

    • 2
    • 1
     
    Anonieme gebruiker 22 december 2017 10:21

    Mooi nieuws! Veel publiek, lekker sfeertje. Nu nog een paar Nederlanders aan de start krijgen.

    • 5
    • 1
     
    Anonieme gebruiker 22 december 2017 12:01

    Via de reacties was men maar matigjes over het programma op Zandvoort, maar dit ziet er echt goed uit. Wordt een prachtig evenement en een pareltje, dus chapeau voor Zandvoort

    • 4
    • 0
     
    peter kraaijeveld 22 december 2017 12:04

    Goed nieuws zeg! Wat een opsteker is dit!

    • 7
    • 0
     
    Drrrrkkk 22 december 2017 12:50

    In alle (niet reële) F1-gekte een erg goed bericht!

    • 3
    • 0
     
    Racing-Fan 22 december 2017 18:28

    Mooi nieuws.

    • 3
    • 0
     
    Bram Knot 22 december 2017 20:48

    Mooi initiatief van Bleekemolen, niet lullen maar poetsen. Succes mannen!

    • 13
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 23 december 2017 05:07

    Wat is dit gaaf, de laatste tijd vanwege dat F1 gezeur zo vaak van die domme reacties op social media moeten lezen dat Zandvoort er niet meer toe doet. Puur omdat F1 op Zandvoort niet realistisch is. Kennelijk is F1 het enige wat er toe doet bij de meesten. Jammer, want juist buiten F1 vind men de mooiste autosport. Ik vind het dus wel fijn dat we deze races tijdens de Verstappen dagen krijgen. Zo kunnen de newbie Max fans eens meemaken wat echte autosport is, want we hebben het wereldkampioenschap toerwagens terug! Samen met de Porsche Cup en de Supercar Challenge word het een leuk autosport feest. Ik gooi m'n tent drie dagen naast het circuit neer. Nu nog volgend jaar de Blancpain GT terughalen en misschien eens hopen op ELMS. Dhr. Weijers en consorten, dit hebben jullie toch ff mooi geflikt! Groeten van Richard, de marshal.

    • 1
    • 0
     
    Bram Knot 25 december 2017 19:59

    In een vlaag van verstandsverbijstering m'n Bleekemolen comment dus hier geplaatst, ik was hem al kwijt onder het Formula RP1 artikel... ;)

    • 1
    • 0
     
    Racing-Fan 25 december 2017 20:49

    Nou ja Bleekemolen heeft volgens mij ook nog 1 of 2 SEAT Leon TCR's in de stal staan. ;-)

    • 0
    • 0
     
    Dirk 29 december 2017 13:48

    Tsja, al sprak ik Bleek een keer over de autosport en gaf hij aan toch echt meer voorstander te zijn van cup klasses. Maarja, dat aanbod is nu eenmaal opgedroogd...