Voorwaarden reageren Autosport.nl
U stemt ermee in geen privacy-gevoelige, onjuiste, kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende,
seksueel georiënteerde of anderszins in strijd met de in Nederland geldende wetten, regels en fatsoensnormen aangaande berichten
te plaatsen. Ook godslastering en vloeken is dus niet toegestaan. Tevens stemt u ermee in geen spam, kettingbrieven, advertenties,
sollicitaties of andere niet autosport gerelateerde berichtgeving te plaatsen.
Mocht bovenstaande in uw reactie voorkomen dan zal deze zonder bericht verwijderd worden. Autosport.nl behoudt zich te allen tijde het
recht voor reacties, waarvan de redactie van oordeel is dat deze niet gepast is, zonder opgave van redenen te verwijderen.
De webmasters en beheerders van de reacties zijn niet verantwoordelijk, noch aansprakelijk voor de inhoud van de reacties van bezoekers.
Zij zullen wel proberen ongewenst materiaal zo spoedig mogelijk te verwijderen.
U bent volledig verantwoordelijk voor de inhoud van door u geplaatste berichten en stemt ermee in de eigenaar van deze website te vrijwaren
van eventuele gevolgen van door u geplaatste reacties. De eigenaar van de website behoudt zich het recht voor uw IP-adres vrij
te geven in geval dit rechtens nodig is.
Beheerders hebben het recht alle berichten te verwijderen, bewerken en verplaatsen als zij dit nodig achten. Ook hebben zij het recht om
het reageren op een bepaald artikel te sluiten en daarmee alle geplaatste reacties te verwijderen wanneer zij dit passend vinden.
Daarnaast hebben zij het recht door u geplaatste informatie te gebruiken voor doeleinden die Autosport.nl dienen.
Bij elk door u geplaatst bericht wordt het IP-adres opgeslagen om indien nodig uw reacties te blokkeren wanneer u zich niet aan de bovenstaande regel houdt of uw Internet Service Provider te achterhalen in geval van onwettige actie.
Beheerders zijn niet aansprakelijk voor hackpogingen of de gevolgen van geslaagde hackpogingen.
Indien u zich niet houdt aan deze voorwaarden of aanwijzingen van beheerders en moderators niet opvolgt, kunt u meteen en permanent geblokkeerd worden. Eventueel wordt uw service provider op de hoogte gesteld van uw gedrag.
Moedig besluit, de stap van ELMS naar WEC is enorm. Wens Frits en de zijnen veel succes. A big steep mountain to climb.
Ik waardeer het enorme enthousiasme, maar waarom nog verder achteraan rijden? Of coureur 2 en 3 moeten echte toppers zijn...
Je zou denken dat Frits zijn droom vorig jaar al had verwezenlijk. Dat Frits voor het WEC kiest en zelf aanblijft als rijder maakt is niet verstandig. Hij had beter terug kunnen treden om plaats te maken voor twee toppers. Frits is zeer enthousiast maar hij blijft als coureur - met alle respect - de zwakke schakel.
Vorig jaar was de line up in zijn auto niet heel sterk. Jan Lammers komt toch aardig wat seconden tekort en ook Barichello heeft zijn beste tijd gehad. Met twee jonge, snelle gasten komt hij een stuk verder in het WEC
ik denk dat frits met 2 toppers en een beter team het wel kan Maar overstappen naar ander team moet wel van lef getuigen maarja bij ajax ontslaan ze ook de trainer als hij wint Le Mans Fan
Los van de rijdersbezetting: kies voor een auto die kan winnen als je zo'n project start. De auto van dit jaar was geen winnaar, met welke rijders je ook zou rijden. Verder denk ik dat de Nederlandse autosport heel blij mag zijn met Frits van Eerd cs.
De Dallara P217 was wél een winner 'Drrrkkk' ! SMP Racing won op Paul Ricard en finishte op Spa en Portimao als 3e. High Class Racing werd 3e op Monza en Silverstone.
"Dat Frits voor het WEC kiest en zelf aanblijft als rijder maakt is niet verstandig. Hij had beter terug kunnen treden om plaats te maken voor twee toppers." Zodra Frits geen zin meer heeft, stopt dit project gewoon. Le Mans smaakte naar meer voor Frits en de enige manier om deelname aan Le Mans zeker te stellen is door deel te nemen aan het WEC. Simple as that.
@Drrrrrk ik ben benieuwd hoe de update van Dallara zich afzet tegen de Oreca en de Ligier! Al met al, goed nieuws!
Was niet meer dan wishful thinking Marcel ten Kaat! Frits kan op dit podium Jumbo nog beter op de wereldkaart zetten, in de competitie mag je geen wonderen verwachten.
In welke landen moet en wil hij Jumbo op de kaart zetten dan? Volgens mij hebben we het hier over een hobby. Tuurlijk, in mei is het 2 dagen feest voor de Jumbo-klanten maar verder...
Dit is puur een droom en hobby van Frits van Eerd en als je financiële middelen hebt kun je hem geen ongelijk geven.
Het gaat er Frits voornamelijk om dat deelname aan Le Mans in 2018/2019 is gegarandeerd. Jammer genoeg zal hij daar als zeer gepassioneerde maar matig getalenteerde hobbyïst in de kantlijn acteren, een podium is uitgesloten. Ben benieuwd wat zjn verwachtingen zijn. Uitrijden en in de top 8 eindigen zou een heel mooi streven zijn,
@Drrrrkkk de Cadillac DPi-V.R is in feite een Dallara LMP2 en deze wint in het IMSA WeatherTech SportsCar Championship.
Laatst even dat RTL jaarverslag gezien van de ELMS. Frits doet af en toe dingen met die auto die gewoon echt niet kunnen op dit niveau...
@Anonieme gebruiker: waar kan ik dit jaaroverzicht vinden? Staat niet op de rtl gp site.
RTL 7 met commentaar van Allard kalff