Groeten uit ...

Groeten van de Racing Day vanaf TT Circuit Assen


14

Fraai gezicht om ruim 40 historische racewagens op weg te zien gaan naar de Haarbocht.

15

Nog zo'n groot veld. De Supercar Challenge de "kleintjes" in dit geval.

17

Gemeen "dijkje" aan de binnenkant van de Haarbocht zorgt voor wat problemen.

20

De wedstrijdleiding kan de melding "Haas in de grindbak" niet waarderen...

21

Staan we wel op de juiste startplek?

Reacties

    • 1
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 09 augustus 2017 17:32

    "Flink rap" was die Forze niet hoor. Kwam amper onder de 2 minuten per ronde. Mooi project maar nog niet echt rijp voor het circuit.

    • 4
    • 1
     
    Anonieme gebruiker 10 augustus 2017 12:40

    Toch wederom meer publiek dan de Max Verstappen dagen in Mei. Assen heeft met de TT en de Gamma dagen meer publiek dan Zandvoort het hele jaar trekt. Dat blijft een vreemd verhaal

    • 2
    • 2
     
    ace1 10 augustus 2017 14:16

    @Anonieme gebruiker dat Assen meer publiek trekt dan Zandvoort ligt aan de betere infrastructuur, goede parkeer gelegenheid, betere faciliteiten heeft dat komt doordat het TT circuit ervaring heeft met grote evenementen te organiseren en Assen heeft ook meer geluidsdagen dan Zandvoort.

    • 2
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 10 augustus 2017 15:24

    Bernhard Jr. moet maar eens een kijkje in Assen gaan nemen. Aan de gebrekkige bereikbaarheid en de zeer beperkte parkeergelegenheid kan hij niet veel veranderen. Dat je bij grotere evenementen niet op het circuitterrein mag parkeren is een grote handicap, de ruimte is te beperkt. Qua faciliteiten voor het brede publiek schort het nog steeds. Met Bernie's Bar en de Beachclub alleen redt je het niet.

    • 2
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 10 augustus 2017 15:45

    Nico Hulkenberg is een zeer sympathieke en toegankelijke coureur, met recht een publiekslieveling. Hij reed overigens niet in een Renault maar in een Lotus E20 uit 2012.

    • 1
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 10 augustus 2017 16:26

    Volgens mij heeft het circuit zat parkeerplaatsen. Er komt alleen niemand op af.

    • 1
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 10 augustus 2017 18:16

    Naar zeggen enkele duizenden parkeerplaatsen. Bij grotere evenementen waar veel toeschouwers op afkomen (Jumbo Familie Racedagen! DTM, HGP) mag je niet op het circuitterrein parkeren!

    • 1
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 10 augustus 2017 20:26

    Meer publiek dan de Gamma Racing Days?? Volgens mij waren er in Zandvoort toen ook meer dan 90.000?? En die bleven in ieder geval een hele dag...... Ipv in de ochtenduren de motorliefhebbers en in de middag de autosport liefhebbers.... Trouwens @Ace1 Assen heeft NIET meer geluidsdagen dan Zandvoort! Beide circuits hebben er 12

    • 0
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 11 augustus 2017 11:09

    Volgens mij klotst in Assen ook het subsidiegeld tegen de vangrails. Knap gedaan!

    • 9
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 11 augustus 2017 12:28

    Prima maar op Zandvoort klotst het geld van een zekere Prins Bernard tegen de kuststrook. Vrijwel alle omliggende horeca gelegenheden hebben een bezoekje gehad van de prins met de vriendelijke mededeling om de boel zo snel mogelijk te verkopen. De naastgelegen camping tot de uitkijk tot Hotel de Rusthoek in Bloemendaal. Wat hier nu precies de achterliggende gedachten van is weet ik niet precies maar ook daar kom ik wel achter. Het zal misschien iets te maken hebben met het Bernies restaurant concept. Dat zelfde Bernies wat overigens voor geen meter loopt zou wel eens het antwoord kunnen zijn op de vraag waarom de prins op dit moment zijn geld in de horeca aan het pompen is. Wordt vervolgd...

    • 0
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 11 augustus 2017 17:32

    Bernhard lijkt zich als eigenaar van het circuit meer te bekommeren om het uitbreiden van zijn horecaconcept dan om de autosport. Bernie's is met veel bombarie aangekondigd als the place to be, de Beachclub idem dito. Hij heeft een doelgroep voor ogen die niet op een stuiver meer of minder kijkt.

    • 0
    • 0
     
    Dirk 15 augustus 2017 11:56

    "Hij heeft een doelgroep voor ogen die niet op een stuiver meer of minder kijkt. " Dat idee heb ik ook als ik rondloop op het 'nieuwe' Zandvoort. Ik ben benieuwd hoe het zich de komende jaren ontwikkeld. Al moet ik zeggen dat grote evenementen goed (door de organisatie) in de markt gezet is. En daarnaast is planning van ADAC GT en DTM in vakantie periode ook erg slim (veel Duitsers in Zandvoort). Maarja, ik zou toch meer nationale autosport in the picture willen zien