Diversen

Div: Naast Milan Dontje ook Giedo van der Garde in Audi Sport TT Cup op Zandvoort

Reacties

    • 0
    • 0
     
    Dirk 07 augustus 2017 14:49

    Duidelijke boodschap René! Hopelijk houden de Audi's het heel dit jaar! Belangrijker: is die knappe Hongaarse dame er ook bij? ;-)

    • 1
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 07 augustus 2017 14:53

    Jammer dat de 'scoop' zo aan zowat de enige nederlandse site met aandacht voor de TT-cup voorbij gaat.

    • 2
    • 0
     
    René de Boer 07 augustus 2017 14:58

    Vivien Keszthelyi? Ik ga er wel van uit. In de meest recente race op de Norisring reed ze voor het eerst in de punten, dus ze is in vorm voor Zandvoort!

    • 0
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 07 augustus 2017 16:25

    René, misschien bedoelt Dirk die andere dame; Gosia Rdest. Schoonheid is natuurlijk altijd subjectief! ;)

    • 0
    • 0
     
    René de Boer 07 augustus 2017 17:15

    Waarvan akte. Maar Gosia Rdest heeft vele andere kwaliteiten.

    • 0
    • 0
     
    Racing-Fan 07 augustus 2017 18:28

    Gosia Rdest rijdt dit seizoen in TCR Germay.

    • 0
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 07 augustus 2017 19:43

    Racing-Fan, naar mijn weten rijdt ze zowel TCR Germany als Audi TT Cup en nog wat andere zaken. Heeft gewoon het vaste startnummer 3 in de TT Cup dit jaar.

    • 0
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 08 augustus 2017 01:04

    En dan nog klein detail: Gosia Rdest is Pools! ;) Maar zowel Audi TT Cup als TCR?? Ik heb volgens mij gehoord dat afgelopen weekend (Op de livestream van Race 2) op de Nurburgring haar laatste race is geweest in het Duitse TCR?? Dat ze weg is bij het Honda team? Maar kan het mis hebben...... Verder hoop ik dat Vivien Kesztelyi van de partij is! Ze is in ieder geval weer volledig hersteld van haar crash op de Nurburgring.... Mooie ogen heeft deze dame

    • 1
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 08 augustus 2017 09:25

    Was deze Cup niet uitsluitend bedoeld om jonge talenten op te leiden voor het serieuzere werk? Kampioenschapsleider Philip Ellis lijkt de omgekeerde weg te bewandelen, hij reed in 2012 nog in de F3.

    • 3
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 08 augustus 2017 10:15

    Is dit niet iets te laag gegrepen voor een ex formule 1 coureur..?

    • 8
    • 0
     
    René de Boer 08 augustus 2017 10:27

    Zoals Jos Verstappen ooit tegen me zei, toen ik hem op verzoek van Volkswagen eens voorzichtig benaderde of hij interesse had in een gastoptreden in de toenmalige Volkswagen Scirocco R-Cup: "Voor alles onder de 500 pk hoef je me niet meer te bellen." Dus toen belde ik hem pas weer voor de City Challenge in Bakoe met een BMW Z4 GT3. Maar aan de andere kant: ik kan me een mooi weekeinde op Brands Hatch herinneren, waarin Damon Hill, Martin Brundle en Perry McCarthy wel in zo'n Volkswagen stapten, er tijdens de race een mooi spektakel van maakten en 's avonds (nou ja, 's morgens!) aan het einde van de traditionele Volkswagen-party als laatsten de tent uit gingen...

    • 3
    • 2
     
    Anonieme gebruiker 08 augustus 2017 10:42

    Dan sluit ik me toch aan bij J Verstappen.

    • 7
    • 3
     
    Dirk 08 augustus 2017 11:06

    Échte coureurs racen alles, ongeacht pk's voor- of achterwiel aandrijving

    • 3
    • 1
     
    Anonieme gebruiker 08 augustus 2017 13:10

    Voor gastrijders is de TT Cup een relaxed uitje met de nadruk op lol. Waarom niet een keer een Audi TT race met toprijders?23

    • 1
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 08 augustus 2017 17:28

    Wat een onzin.

    • 2
    • 0
     
    Racing-Fan 08 augustus 2017 17:32

    Ik ben het eens met Dirk. Zou het overigens niet erg vinden als DTM overstapt naar TCR reglement of zoiets als TCR maar dan met iets meer power en RWD.

    • 2
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 08 augustus 2017 19:13

    DTM moet terug naar de basis zoals we dat vroeger kenden met de Groep A, toen er nog sprake was van ECHTE toerwagens zoals de BMW E30 M3 en de Mercedes W201 190E 2.5-16. Een reglement op basis van TCR - zoals Racing-Fan suggereert - zou niet gek zijn.

    • 5
    • 5
     
    Anonieme gebruiker 08 augustus 2017 22:07

    Wat een jankverhaal onderaan dit stukje. Zo van : Ja maar, ik wist dit al wat langer en ben zo verschrikkelijk netjes dat ik mijn mondje heb gehouden. Sterkte daar mee Rene. (ps, het is Giedo vd Garde maar he, aardige jongen hoor, maar waar rijdt hij verder dit seizoen?)

    • 3
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 09 augustus 2017 00:15

    De kritiek op Pon m.b.t. de Audi TT Cup lijkt me niet iets om hier te publiceren. Hou de vuile was binnen zou ik zeggen.

    • 3
    • 1
     
    Anonieme gebruiker 09 augustus 2017 01:02

    Ik begrijp de openingszinnen van het stukje niet. "Bewezen kwaliteiten" etc. VdG is waarschijnlijk een erg aardige jongen en super slim, hij gebruikt het geld van zijn schoonvader :) Maar zowel in F3 en GP2 jarenlang in topteams gereden maar niet goed genoeg gepresteerd. Een reverse grid race winnen is geen topprestatie. Wanneer je geld genoeg hebt (zie ook Stroll) kom je een heel eind, maar die laatste .5 sec....... en dat is wat de toppers onderscheidt van de "also ran"

    • 3
    • 1
     
    Anonieme gebruiker 09 augustus 2017 09:32

    Volledig eens met de laatste reactie. Guido is 'gemiddeld' getalenteerd, maar zeker geen topper met 'kaliber'. Hij was altijd een rasechte paydriver die in de F3 en de GP2 voor topteams reed dankzij de centen van schoonpapa. In die zes jaar eindigde Guido in het EK F3 nooit hoger dan 6e, in het EK GP2 nooit hoger dan 5e. Dat Guido de 'getalenteerde' Steijn Schothorst coacht is misschien niet zo vreemd, dat is ook een rasechte paydriver met een zeer welgestelde papa.

    • 4
    • 1
     
    Anonieme gebruiker 09 augustus 2017 09:59

    Prima dat autosport.nl aandacht besteed aan de Audi TT Cup, maar maak het niet groter dan het is. Dat GvdG als gastrijder optreedt is leuk, maar geen groot nieuws. Ik wens Guido desondanks veel plezier op Zandvoort!

    • 2
    • 0
     
    Dirk 09 augustus 2017 13:38

    Ik snap het hele doel van de VW Scirocco Cup en Audi TT Sport Cup niet. Audi haalt haar GT3 fabriekscoureurs niet uit deze klasse. En een officieel fabrieksprogramma voor TCR is er (nog) niet. Hartstikke leuke klasse, maar het lijkt een beetje een dood spoor.