Formule 3

GP3: Nyck de Vries: “Eindstand kampioenschap laat mijn echte snelheid niet zien”

Reacties

    • 6
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 06 december 2016 14:43

    Als... Daar heb je niks aan in de autosport. Het is zoals hij zelf zegt: Ze kijken naar de resultaten. En het feit is dat Nyck nu zo langzaam toch echt moet gaan presteren, want anders vrees ik dat het er niet uit gaat komen bij hem. Hopelijk lukt het hem in 2017 wel!

    • 6
    • 0
     
    Baron von Clutch 06 december 2016 14:50

    Ik ben eigenlijk nog nieuwsgieriger of McLaren in hem blijft geloven na dit seizoen. Een seizoen GP2 en 'alles of niets' lijkt mij de beste stap voor hem op dit moment. Mocht dat niet lukken, dan daarna overstappen op de GT's van McLaren. Wel is opvallend dat Sainz en Kvyat hem snel voorbij zijn gegaan waardoor hij naar mijn inziens het predikaat van eeuwig talent begint te krijgen.

    • 4
    • 8
     
    Anonieme gebruiker 06 december 2016 14:51

    Het hoofdstuk Nyck is wat mij betreft gesloten. Kan die jongen wel bij het gaspedaal Jezus wat is die kerel klein.

    • 4
    • 1
     
    Anonieme gebruiker 06 december 2016 15:31

    Nick zijn carrière is over. Het heeft veel te lang geduurd met onvoldoende resultaat. Dit GP3 seizoen had het moeten zijn maar kennelijk is een lange reeks excuses nodig. Kan mij niet voorstellen dat McLaren een GP2 seizoen gaat betalen. En weer GP3 is onbevredigend.

    • 3
    • 17
     
    Anonieme gebruiker 06 december 2016 16:29

    Ik vraag me ook iedere keer weer af waarom autosport.nl dit soort onnozele persberichten blijft publiceren? Krijgen jullie hier voor betaald. Kan bijna niet anders.

    • 3
    • 2
     
    Anonieme gebruiker 06 december 2016 16:35

    FIA F3 EK was een betere keuze geweest. Dan hadden we kunnen zien hoe goed hij werkelijk is.

    • 7
    • 1
     
    Anonieme gebruiker 06 december 2016 17:59

    Hoezo 'persbericht'? Wat een stompzinnige opmerking! Is toch gewoon een interview? Met (even los van Verstappen) een van de weinige Nederlanders die momenteel op internationaal niveau actief zijn in de monoposto's? Lijkt me nieuwswaardig genoeg voor elk medium dat over (Nederlandse) autosport schrijft...

    • 6
    • 0
     
    Baron von Clutch 06 december 2016 18:16

    Aan de andere kant. Als dit het plafond is voor hem. Prima! Met de reputatie die hij nu heeft kan hij zijn carrière een mooi vervolg geven. Ik noem Tom Coronel, Peter Kox en Robin Frijns maar even als Nederlandse voorbeelden.

    • 7
    • 0
     
    Anonieme gebruiker 06 december 2016 21:13

    "De buitenwereld kijkt helaas alleen naar de resultaten..." Helaas voor De Vries niet alleen de buitenwereld. Gewoon accepteren dat je net niet de top gehaald hebt, dat is echt geen schande. Hij zit nu nog in de ontkenningsfase, waarin Van der Garde ook een tijd heeft gezeten. En opeens valt het kwartje en ontdek je dat er een autosportleven bestaat zonder de F1, waarin je ten eerste veel rijplezier kunt beleven (bijv. in WEC, GT's, etc.), en ten tweede een ruim belegde boterham kunt verdienen.

    • 3
    • 3
     
    Anonieme gebruiker 06 december 2016 23:23

    Wie het GP3 seizoen heeft gevolgd en wat "insite" informatie heeft begrijpt het intervieuw. Nyck heeft veel pech gehad en had normaliter 50-70 punten meer kunnen hebben. Het siert hem dat hij zegt dat de auto's gelijkwaardig waren terwijl data aangaf dat hij 0,2 op het rechte eind verloor op teamgenoten. Pas na de nieuwe mortor was hij gelijkwaardig aan zijn teamgenoten. De druk om te moeten presteren heeft hem parten gespeeld net als in zijn 2e jaar R2.0 en dat is jammer. Kan ie dat handelen dan ziet de toekomst er goed uit en is F1 bereikbaar.